Onsdagsgazzet™ 14/4

Tack aidem för en riktig skön runda i inspirerande tempo :)
Och tack du okända person som vinkade åt mig att sänka hastigheten, hade varit en tråkig start annars på säsongen.

Tack allihopa som gjorde mellan/snabb gruppen kanon idag. Härligt att se en grupp jobba ihop så fint. Tack till backmarker Slipsten. O tack till möghackan minitoker för att du litar så bra på mig att vi kan hålla så pass bra tempo. :tummenupp

Tack först till aidem för en riktigt trevlig runda o det alla andra sagt tempot :) helt lagom faktiskt...dock synd för vissa feta hål o grajjor på vägbanan :S...men men

o sen tack till T509 för skjutsen...:)

o en sak jag tyckte var riktigt kul det var att det var så många denna gången som kom till Statoil Stp...:)

Re: Onsdagsgazzet™ 14/4

Fi f-n vad kallt det var att köra hem.
Lite tidigt att lägga av Goretex-jackan :brinner

Vem var slögänget jag brände förbi på vägen hem innan Kävlinge?
(Inte ens säkert de varit i Sjöbo innan iofs.)

Bara :tummenupp:tummenupp:tummenupp till aidem för den grymma rundan med ett supernice tempo, det hoppas vi på mer av under året
Du e grym:yoparty

Ber samtidigt om ursäkt till dom jag inte hann säga hejdå till, var tvungen att sticka hem snabbt pga familje angelägenhet. Hoppas ingen leta efter mig:krama:krama:krama

Bara :tummenupp:tummenupp:tummenupp till aidem för den grymma rundan med ett supernice tempo, det hoppas vi på mer av under året
Du e grym:yoparty

Ber samtidigt om ursäkt till dom jag inte hann säga hejdå till, var tvungen att sticka hem snabbt pga familje angelägenhet. Hoppas ingen leta efter mig:krama:krama:krama

Tack själv. Skitkul idag. Det e lugnt. Jag såg när du körde hem så....:tummenupp

Tack alla för ett riktigt fint Gazz speciellt Aidem för riktig fint tempo hänger gärna i dina speglar igen det var riktigt givande:tummenupp

Kul att se så många köran med idag:tummenupp

Ännu en trevlig runda av Farjor :tummenupp. Roligt att se så många så tidigt.

// Spindisc

Sajclown, tack för en najs runda idag :Bugar
Synd att du bara kan en väh till sjöbo :arsele:D
Men den var en väldigt fin väg må jag säga, bortsett från pungkross hålan innan esarp :crash

Re: Onsdagsgazzet™ 14/4

Kanon runda men fy fan vilka skador på vägbanan!!!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman