Onsdagsgazzet™ 14/4

Tack aidem för en riktig skön runda i inspirerande tempo :)
Och tack du okända person som vinkade åt mig att sänka hastigheten, hade varit en tråkig start annars på säsongen.

Tack allihopa som gjorde mellan/snabb gruppen kanon idag. Härligt att se en grupp jobba ihop så fint. Tack till backmarker Slipsten. O tack till möghackan minitoker för att du litar så bra på mig att vi kan hålla så pass bra tempo. :tummenupp

Tack först till aidem för en riktigt trevlig runda o det alla andra sagt tempot :) helt lagom faktiskt...dock synd för vissa feta hål o grajjor på vägbanan :S...men men

o sen tack till T509 för skjutsen...:)

o en sak jag tyckte var riktigt kul det var att det var så många denna gången som kom till Statoil Stp...:)

Re: Onsdagsgazzet™ 14/4

Fi f-n vad kallt det var att köra hem.
Lite tidigt att lägga av Goretex-jackan :brinner

Vem var slögänget jag brände förbi på vägen hem innan Kävlinge?
(Inte ens säkert de varit i Sjöbo innan iofs.)

Bara :tummenupp:tummenupp:tummenupp till aidem för den grymma rundan med ett supernice tempo, det hoppas vi på mer av under året
Du e grym:yoparty

Ber samtidigt om ursäkt till dom jag inte hann säga hejdå till, var tvungen att sticka hem snabbt pga familje angelägenhet. Hoppas ingen leta efter mig:krama:krama:krama

Bara :tummenupp:tummenupp:tummenupp till aidem för den grymma rundan med ett supernice tempo, det hoppas vi på mer av under året
Du e grym:yoparty

Ber samtidigt om ursäkt till dom jag inte hann säga hejdå till, var tvungen att sticka hem snabbt pga familje angelägenhet. Hoppas ingen leta efter mig:krama:krama:krama

Tack själv. Skitkul idag. Det e lugnt. Jag såg när du körde hem så....:tummenupp

Tack alla för ett riktigt fint Gazz speciellt Aidem för riktig fint tempo hänger gärna i dina speglar igen det var riktigt givande:tummenupp

Kul att se så många köran med idag:tummenupp

Ännu en trevlig runda av Farjor :tummenupp. Roligt att se så många så tidigt.

// Spindisc

Sajclown, tack för en najs runda idag :Bugar
Synd att du bara kan en väh till sjöbo :arsele:D
Men den var en väldigt fin väg må jag säga, bortsett från pungkross hålan innan esarp :crash

Re: Onsdagsgazzet™ 14/4

Kanon runda men fy fan vilka skador på vägbanan!!!

*/ ?>
Back