Onsdagsgazzet™ 14/4

Tack så mycket aidem för en mycket fin o trevlig runda i lagom tempo. Vägarna kan man inte göra något åt. men kanon att varna när man ser något på vägen.
Hänger gärna med igen bakom dig.

Vet inte vem som är vem riktigt (minne á la guldfisk) men nån kom fram till mig igår och snackade foton. Tänkte nämna samma sak här;

Om nån ser nån halvskaplig bild som jag tagit och vill ha den i 'lite' större format så skicka ett pm här eller på facebook, så kommer den som ett brev på... email.

Fotografer som har synpunkter får gärna tycka till också för jag behöver mer tips och övning. ;)

Re: Onsdagsgazzet™ 14/4

Skön runda i Fajfors grupp:tumenupp. Men fan va mkt djur det är på vägarna. Var nära att plocka ett gäng galna vildsvin i Häckeberga. Sen hoppas jag att du med Viffern klarade dig hyffsat. Hojjen klarade sig ganska bra iaf.

.... ok .... inte alla :tuttar. Vill inte peka ut någon men en trodde nog att det skulle gå lite långsammare ;)

Tja man lär sig av sina misstag...brukar man juh säga. :tummenupp

.... ok .... inte alla :tuttar. Vill inte peka ut någon men en trodde nog att det skulle gå lite långsammare ;)

Vill inte peka ut någon men jag trodde att vissa skulle köra lite snabbare än dom gjorde (baserat på gruppnamnet) :arsele

Tack Swish för en skitbra runda! Fint tempo! Ser fram emot fler rundor med dig som raijslaiter!:D

Ja, vår alldeles egenkomponerade runda var fan skitbra!

Och ditt trummande kan lätt ta oss till oanade höjder! Hela fordonet skuttade ju fram över vägbanan, vi hade nog kunnat hoppa över räcket om vi velat! Det får vi öva vidare på!

Skön runda i Fajfors grupp:tumenupp. Men fan va mkt djur det är på vägarna. Var nära att plocka ett gäng galna vildsvin i Häckeberga. Sen hoppas jag att du med Viffern klarade dig hyffsat. Hojjen klarade sig ganska bra iaf.

Förutsätter att det menar Patrik med Silvrig VFR som gick av på vägen hem, lite innan klågerup....

Han fick en benfraktur (höger), opererad idag i lund, vet inte om han stannar över natten igen. :kryckor
Jag å Stoffe (Royalisimo) tänkte hälsa på honom imorn när knarket har släppt. :ätapiller
Har inte träffat honom, eller pratat med honom själv än dock..

Sajclown, tack för en najs runda idag :Bugar
Synd att du bara kan en väh till sjöbo :arsele:D
Men den var en väldigt fin väg må jag säga, bortsett från pungkross hålan innan esarp :crash

hahha jag kan många vägar, men den är min favorit... lovar att ta en längre runda när d blir lite varmare :tummenupp

Ja, vår alldeles egenkomponerade runda var fan skitbra!

Och ditt trummande kan lätt ta oss till oanade höjder! Hela fordonet skuttade ju fram över vägbanan, vi hade nog kunnat hoppa över räcket om vi velat! Det får vi öva vidare på!

Hahaha ja vi är ett oslagbart team, och snabba som fan är vi oxå... numera är Swishans grupp känd som raketgruppen!!:yoparty

"fanfar"
Svaret är följande!!!

Jag slog sönder packboxarna i gaffeln efter alla hålorna jag tog under förra gazzet. Spiken i kistan var väl den jävla jätte kratern som jag döna ner i i 140Km/h:gnissla

När pappa skulle flytta hojen i garaget idag så var där bara en stor oljepöl under, och vänster dämpare viker sig över framhjulet när man tar i bromsen :död
Så på onsdag har jag fått ÄNNU MER att göra, som om jag inte har så d räcker....

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman