Onsdag 6/7 filminspelning!!!!!!!!!

Jaha, då får jag kasta in handduken. Skulle hämta hojen vid lunch, men la den ner. Hojen klarade sig bättre än vad mitt knä gjorde, hurra.

Lycka till iaf.

1. CBR 4ever
2. Schazoo
3. k1322 (om han får komma naken)
4. Microsoft såklart!
5. Fighter
6. Judaz
7. Hejan
8. Hellhound
9.
10.
11.
12.

Hilarious ikväll!

Undrar om den där producenten var singel... snygg, cool och lite dominant, me like! Lägg in ett gott ord åt mig :D

Lycka till i fortsättningen!

tack för lyckönskningen :)

tror hon passar då hon snart ska gifta sig, men ska givetvis hälsa henne det:yoparty

ok vi var inte 300 o inte var vi 100 heller men ni som kom vet hur trevligt det var:)
vill bara tacka alla som kom o förde lite liv. ni var grymma. TACK! (nästa gång kör jag själv oxå)

ok vi var inte 300 o inte var vi 100 heller men ni som kom vet hur trevligt det var:)
vill bara tacka alla som kom o förde lite liv. ni var grymma. TACK! (nästa gång kör jag själv oxå)

Last edited:
tack detsamma när avsnittet går blir de bira kväll hos dig och nya frugan ;)
tack för lyckönskningen :)

tror hon passar då hon snart ska gifta sig, men ska givetvis hälsa henne det:yoparty

En underbar kväll i det gröna, Brända korvar, solsken, snygg producent ""Aningen bitchig" :-). Säg till om det blir omtagning.

Shadow: jag tycker vi visar tjejerna att det är vi ungtuppar som gäller om de vill ha lite skoj!, inte några gubbar som aldrig tog sig ur sin trettiårskris och förtfarande har kvar hojen de köpte för den:tuttar.

Hörru du! :arsele

Kunde tyvärr inte komma, var i skärgården med barnen några dagar. Inte dumt det heller. Hoppas ni hade kul.

Nyheter
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Back