Onsdag 6/7 filminspelning!!!!!!!!!

Jaha, då får jag kasta in handduken. Skulle hämta hojen vid lunch, men la den ner. Hojen klarade sig bättre än vad mitt knä gjorde, hurra.

Lycka till iaf.
 
1. CBR 4ever
2. Schazoo
3. k1322 (om han får komma naken)
4. Microsoft såklart!
5. Fighter
6. Judaz
7. Hejan
8. Hellhound
9.
10.
11.
12.
 
Hilarious ikväll!

Undrar om den där producenten var singel... snygg, cool och lite dominant, me like! Lägg in ett gott ord åt mig :D


Lycka till i fortsättningen!

tack för lyckönskningen :)

tror hon passar då hon snart ska gifta sig, men ska givetvis hälsa henne det:yoparty

ok vi var inte 300 o inte var vi 100 heller men ni som kom vet hur trevligt det var:)
vill bara tacka alla som kom o förde lite liv. ni var grymma. TACK! (nästa gång kör jag själv oxå)

ok vi var inte 300 o inte var vi 100 heller men ni som kom vet hur trevligt det var:)
vill bara tacka alla som kom o förde lite liv. ni var grymma. TACK! (nästa gång kör jag själv oxå)
 
Last edited:
tack detsamma när avsnittet går blir de bira kväll hos dig och nya frugan ;)
tack för lyckönskningen :)

tror hon passar då hon snart ska gifta sig, men ska givetvis hälsa henne det:yoparty

ok vi var inte 300 o inte var vi 100 heller men ni som kom vet hur trevligt det var:)
vill bara tacka alla som kom o förde lite liv. ni var grymma. TACK! (nästa gång kör jag själv oxå)

ok vi var inte 300 o inte var vi 100 heller men ni som kom vet hur trevligt det var:)
vill bara tacka alla som kom o förde lite liv. ni var grymma. TACK! (nästa gång kör jag själv oxå)
 
En underbar kväll i det gröna, Brända korvar, solsken, snygg producent ""Aningen bitchig" :-). Säg till om det blir omtagning.
 
Shadow: jag tycker vi visar tjejerna att det är vi ungtuppar som gäller om de vill ha lite skoj!, inte några gubbar som aldrig tog sig ur sin trettiårskris och förtfarande har kvar hojen de köpte för den:tuttar.

Hörru du! :arsele

Kunde tyvärr inte komma, var i skärgården med barnen några dagar. Inte dumt det heller. Hoppas ni hade kul.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top