Onsdag 6/7 filminspelning!!!!!!!!!

Kom igen! De vill ha effekten av många hojar, så skriv upp er nu!

Jag kommer åka från väster ort, kommer in till stan via Alvik. Någon som kommer från samma håll?

Nå, men vad handlar det om då? Även om vi alla vill bli hemorrojdkräms-superstars så vill vi iaf veta det i förväg.

Nå, men vad handlar det om då? Även om vi alla vill bli hemorrojdkräms-superstars så vill vi iaf veta det i förväg.

Då jag fått veta lite info kring detta kan jag säga att majoriteten (troligen stor) är kvinnor som ser detta program, alla kommer få ligga efter detta har CBR 4ever sagt! :D

Om vädergudarna ser till att det är torrt så kommer jag förbi, även om jag är ful så finns det synnedsatta :tuttar som tittar på TV :tungan

Klart man ställer upp!

1. CBR 4ever
2. Schazoo
3. k1322 (om han får komma naken)
4. Microsoft såklart!
5. Fighter
6. Judaz
7.
8.
9.
10.
11.
12

ok ok ok ok!!!!! Sådär ja nu verkar det ha strulat färdigt med plats problem platsen e ändrad till MÖRKA KROKEN VID KAKNÄSTORNET (sök mörka kroken på eniro så hittar ni).
Det e samma tid 18:45-19:00!
Det som kommer hända e att produktions bolaget som gör denna tvserie vill få in att jag kör hoj o då vill dom att massa hojar ska komma körandes o låta o "börna" o damma:) o sen ska det bara hängas o käka lite korv tyvärr kommer ni inte ha några direkta repliker:(.
Ni som vill veta vad det e för program o inte köpa "grisen i säcken" så håll i er........ det e en såpa som heter "ensam mamma söker" men dett a år kommer det även vara en pappa med o det e jag:).

Så jag ber er därför igen att komma o visa att det e snyggt meg hojar i tv.

det bästa e om man samlas där vid denna tid o sen styr vi upp på plats hur ni skall göra entrè.

vid frågor får ni gärna ringa mig 070-572 40 85 (martin)

ja man får köra naken :) på egen risk!!!!

sprid gärna detta till så många som möjligt o om den nya platsen!

TACK!

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...