Ser ju som bra väder längs med hela kusten... Nån som kommer eller?
1. JayBay
2.
3.
4.
5.
Dina tjejer då?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ser ju som bra väder längs med hela kusten... Nån som kommer eller?
1. JayBay
2.
3.
4.
5.

Tyvärr så kommer inte ja eller Gravander, jävla piss väder i Vänersborg.
Dina tjejer då?![]()
Tack alla ni som var med på en liten fin tur igår. Trevligt att träffa lite folk ifrån Uddevalla som också kör hoj.
![]()
Jo det var en rolig tur, trots att man inte hängde med. Tack för att ni väntade in mej
Ska åka en sväng till Bike nu och se om jag hittar en plastraket istället.

Asså vad ska du kika på för något???
Om du vill ha något billigt att köpa & äga så kan jag rekommendera Kawa ER-6n, det är ju inte raket direkt men som du såg igår så hängde ju inte ens en Gixxer 1000 med i svängarna![]()
Ojojoj.. Tyckte greppet i framänden var lite lurigt. Får skylla på att väven tittade ut ur slitbanan. Kul var det dock.![]()
Asså vad ska du kika på för något???
Om du vill ha något billigt att köpa & äga så kan jag rekommendera Kawa ER-6n, det är ju inte raket direkt men som du såg igår så hängde ju inte ens en Gixxer 1000 med i svängarna![]()
Fast jag tyckte inte ER:n drog ifrån den ''gamla farbrorn'' på glidaren så det störde.. Men jag ska oxå se över mina möjligheter att byta till nåt mer ''dansant'' ;-)![]()

"Den gamle farbrorn" på glidaren hade ju BARA 950 kubik mer än mer
![]()

Bla bla bla, ursäkter ursäkter...![]()
Kan bli jobbigt för de bakomliggade med alla gnistor. För att inte tala om diket de gräver i asfalten Kl 18 vid monalisas imorgon? Någon mer som är sugen på en tur?
Jaha, då var det onsdag igen. Inget toppenväder på prognosen men iaf uppehåll enligt den ( = några skurar då vi ju faktiskt bor i Uddevalla). Någon som tänkt sig åka ikväll?


|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |