Ons-körningar 18,00 Torget U-A

ja, det va kul förutom att jag tappade plånkan under vägen nån stans...Ingen som sett nått antar jag??...

ha det fint

Fan va jobbigt.... Ja har inte sett ngt men det kanske inte e så konstigt... såg ju inte ens polisen.
Sen låg du ju bakom mej hela tiden oxå....
 
Ja, tack för igår. Det blev en liten fin kvällstur, säsongen är inte slut ännu...
Tråkigt med plånkan. Såg tyvärr ingen.
 
jag hatar det. men kan inte köra så mycket ändå växellådan är ju skit fick ett samtal av bike förut inte så billigt. ska lägga upp en tråd å se om det finns någon som kan fixa det billigare än dom

ALLA I HELA VÄRLDEN GÖR DET BILLIGARE ÄN BIKE
 
Körning nu på ons å de blir en tur till Stenungsund mc å hälsar på och vi kan träffas på torget 18,00 Men regnar de så stannar vi hemma

1. Perra
 
Nä nä va tro du egentligen :va
De blev en tur till bokenäs å fika me en hoj till å hojen gick bra, men de gäller att dra fast grejena efter sig :D
Ska kolla efter någon lampa fram idag så att ja syns mer än vinddraget som hörs när ja susar förbi
 
Nä nä va tro du egentligen :va
De blev en tur till bokenäs å fika me en hoj till

Det var synd...:3freak...men jag förstår ju varför ni inte dök upp.....Det låg ett brett moln med ösregn mellan U-valla å STD....men vi hade tur, inget regn på hela kvällen:tummenupp

Jaja.....vi får väl komma upp till Monalisa nån onsdag istället!!
 
Hallåj.
Är det stendött på onsdagskörnings fronten i Uddevalla nuförtiden?
 
Imorgon blir det fint väder enligt SMHI vilket
det säkert blir...
Blir det någon körning?
Jag åker gärna en sväng i "touringtempo".
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top