Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zee skrev:
Fråga Nina om skivan som de andra i Meshuggah och Jocke Skog från Clawfinger gjorde till dem(Fredrik och Nina) i 30 års present.Kevorkian skrev:Var det Nina du sprang på då antar jag? Jag jobbar på samma företag som hon nu. Springer på hon lite då och då, men jag känner henne för dåligt för att konversera.
Å herrejävlar. Är han helt döv?supernaut skrev:![]()
![]()
Vet inte vad som är sjukast, gitarrsolot eller att jag satt och lyssnade ända dit.
Gustav O skrev:Fråga Nina om skivan som de andra i Meshuggah och Jocke Skog från Clawfinger gjorde till dem(Fredrik och Nina) i 30 års present.![]()
Nej. Det är en "skiva" med åtta "låtar" på. blandat covers och eget material. Hysteriskt barnsligt, infantilt och oerhört kul!Kevorkian skrev:Visst var det pojkbandslåten(arna)? Har för mig att jag såg en video till den också om jag inte minns helt fel... Lysande!![]()
Jävla loser jäävel är med på den skivan, det var ju den låten som blev War(visst fan heter den så?) på RareTrax sedan.R2 skrev:hm...
nått jag missat, har ju hört "jävla looser jävel", men det finns mer alltså?
Gustav O skrev:Nej. Det är en "skiva" med åtta "låtar" på. blandat covers och eget material. Hysteriskt barnsligt, infantilt och oerhört kul!
De gjorde ju en fin version av Eric Gadds "Right Way" när Mårten fyllde 30 - med fin homoerotisk video.
TOOL var duktigt långa i ansiktet när vi visade dem videon.
Jävla loser jäävel är med på den skivan, det var ju den låten som blev War(visst fan heter den så?) på RareTrax sedan.
"30-årigt flottigt vrak" och "Jag klarar inte av sprit" är två av låttitlarna.Kevorkian skrev:Ahhh... just det. Så var det. Ja, då var det "Gadd"-videon jag såg![]()
Det dom gjorde åt Fredrik o Nina har jag inte hört vad jag vet, men jag kan tänka mig att det är hur bra som helst.![]()
Jäkla bra låt faktiskt.Neanderthalaren skrev:Anaal Nathrakh är inte tänkt som kvalitetsmusik utan snarare ett försök till musikal våldtäkt. Jag tycker det kan vara jävligt skönt att lyssna på ibland när man har rätt sinnesstämning.
Lyssna själva.
http://media.putfile.com/Anaal-Nathrakh---Satanarchrist
skojar du bingo?Bingo skrev:Jäkla bra låt faktiskt.
Ok, namedropdags alltså.R2 skrev:nä, riktigt bra metal av den sorten hittar du här.
Det var bra och rått som fan, tackar för det.korvgubbe skrev:Några gamla polares band... ..tydligen rätt inspirerade av bl.a. Morbid Angel
http://www.imperious.net/Imperious_-_In_Splendour.mp3
Från skatepunkare till hardcore-veganer till dödsscenen...
ettan skrev:Slipknot är det tyngsta och mörkaste bandet.
Sättet de uppträder på ar ganska fucked up :kocko
korvgubbe skrev:![]()
![]()
![]()
Yeah right! Slipknot är äkta!
Halogen skrev:Men de har ju de där läskiga clownmaskerna på sig...![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |