Once in a lifetime - napalm köpes!

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Nu är det brådis, imorgon kommer en chans som vi lär få vänta på. I princip alla sveriges skitstövlar samlas på en liten liten liten pyttepytteliten håla som heter Malmö.

I princip alla kommunister, konstfackselever och islamister var redan föranmälda men får nu (o)välkommet tillskott:

Nazisterna

:banana

Nu är det en redig napalmmatta som behövs och lågkonjunkturen blir ett minne blott, bidragsberoendet halveras i en smäll, kriminaliteten försvinner från Malmö, kulturstödet kan halveras.

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_2554553.svd

Nänä... Om du ska träffa alla samhällets pågoandar så behöver du nock ett flygplan som kan bära stora mängder vätska. Typ ett sånt som Brandförsvaret har för att släcka skogsbränder. Nu till frågan: Vem håller i tändstickan?

Nänä... Om du ska träffa alla samhällets pågoandar så behöver du nock ett flygplan som kan bära stora mängder vätska. Typ ett sånt som Brandförsvaret har för att släcka skogsbränder. Nu till frågan: Vem håller i tändstickan?

Finns nog gott om haschskallar där som röker på så någon jolle lär antända smeten.

:D

Alltid lika löjligt när nassarna ska spela medlidande med palestinierna bara för att de hatar judar. Töntar.

Napalm var ordet, kan inte nån bara tappa lite spärrar och agera vid liknande tillfällen? Tänk att bli av med 10000 av de värsta avskummen från de värsta parasitgrupperna vi har. Vilken utopi.

:D

Alltid lika löjligt när nassarna ska spela medlidande med palestinierna bara för att de hatar judar. Töntar.

Ja, men de är ju också de minst begåvade och konsekventa av alla nämnda grupper. Jag brukar ibland läsa på deras fåniga hemsidor och det smärtar mig att jag inte vågar skicka mail med några nyfikna frågor, t.ex. om hur en person ena dagen kan vara offer för judarnas imperialism och folkmord för att andra dagen vara en främling som hotar våra svenska normer, snacka om att inte veta vilket ben man skall stå på. Hur som helst så vill jag inte ha en massa småglin som ringer och mailar och lägger ut allt möjligt om en på sina töntiga hemsidor. Så länge kan jag rekommendera den enda, förvisso förmodligen kommunistiska, blogg som jag har som favorit:

http://svinstian.blogspot.com/

Higly addictive. :D

Framför allt så blir vi isf av med 2 tennisspelare. Det tycker jag känns viktigt.
Bögsport.

Kanske ligger det en kyrka brevid också när vi ändå håller på!

Nån som vet var man kan köpa en israelisk flagga eller mössa? Tänkte ha den på mig imorgon när jag går på stan :D Misstänker dock att de är slutsålda i hela Malmö.

Kanske går att köpa ett Israeli Flag Destruction Kit (bensin, tändstickor samt en israelisk flagga) från nån välsorterad butik i Russengårrten, och helt enkelt bara använda flaggan?

Nån som vet var man kan köpa en israelisk flagga eller mössa? Tänkte ha den på mig imorgon när jag går på stan :D Misstänker dock att de är slutsålda i hela Malmö.

Kanske går att köpa ett Israeli Flag Destruction Kit (bensin, tändstickor samt en israelisk flagga) från nån välsorterad butik i Russengårrten, och helt enkelt bara använda flaggan?

Jag syr den direkt av ett par jeans och ett lakan om du klär min Saab i den och kör runt bland svinen så jag slipper förnedringen av att lägga ut den på blocket. Arai RX7 ingår.

Kanske ligger det en kyrka brevid också när vi ändå håller på!

Demonstrationen är i Malmö, så nej - det finns inga kyrkor kvar där.

Last edited:
Napalm sjävtänder väl med hjälp av fosforinnehållet?
Tycker dock inte om grundidén.
Skulle tycka att det vore bättre att passa på och flytta landsgränsen.
Gränsbevakningen för att undvika att tomtarna flyttar över till Sverige borde skapa en del sysselsättning.

Napalm sjävtänder väl med hjälp av fosforinnehållet?
Tycker dock inte om grundidén.
Skulle tycka att det vore bättre att passa på och flytta landsgränsen.
Gränsbevakningen för att undvika att tomtarna flyttar över till Sverige borde skapa en del sysselsättning.

Sant, en massa offentliga utgifter är vad som behövs för att rädda Riket men Fredde är upptagen med att knulla eller vad hans fru nu sade att hans hobby var, jävla bimbo för övrigt.

Så, en rejäl bro från GBG till New York och ett krig mot Danmark skulle göra susen.

Så, en rejäl bro från GBG till New York och ett krig mot Danmark skulle göra susen.

Amerika är väl knappast framtiden just nu, sen vore det billigare om vi bara gav bort allt söder om Tumba till Danskarna än att starta krig.. Äh, dra en gräns norr om Sollentuna på en gång och ge till vem som nu vill ha det?! så är vi home-safe sen :tummenupp

Amerika är väl knappast framtiden just nu, sen vore det billigare om vi bara gav bort allt söder om Tumba till Danskarna än att starta krig.. Äh, dra en gräns norr om Sollentuna på en gång och ge till vem som nu vill ha det?! så är vi home-safe sen :tummenupp

Haha...de finns ju en naturlig gräns vid dalälven som jag tycker vi kan använda oss av istället:yoparty så får vi lata och inavlade norrlänningar klara oss själva utan hjälpen ifrån resten av den gigantiska delen av sverige som är söder om älven....:krama

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025