Once in a lifetime - napalm köpes!

Du har en hel del bra idéer Mackan :tummenupp Jag är dock mer inne på kravallstängsel och 200 hungriga pittbullterriers. Då så skulle vi få vårt eget Coloseum som SVT hade kunnat dra in lite deg på (Allmännyttan är ju som sagt en viktig aspekt som även måste bejakas) :machinegu

Last edited:
Haha...de finns ju en naturlig gräns vid dalälven som jag tycker vi kan använda oss av istället:yoparty så får vi lata och inavlade norrlänningar klara oss själva utan hjälpen ifrån resten av den gigantiska delen av sverige som är söder om älven....:krama
Lycka till.
Hur många procent av nya Sveriges innvånare kommer att vara militanta veganer, KPMLr sympatisörer och annat studentikost trams sedan?

De lyckas ju inte ens bryta av en backspegel :D

Bonus: Två man för att bära en cykel. :rolleyes:
Visst är det underbart? Även grottmongot som vevar på en israelit(?) är ju fantastiskt underhållande. Han skiner av stolthet och pratar som en riktig akademiker! :brinnerup

trist att man alltid måste jobba så man inte kan vara med på sånna här festligheter i staden

Sånt där gör mig så jävla förbannad och uppgiven... Vad ska man göra egentligen?

Polisen har ju inget vettigt vapen (oskadliggöra utan att döda) som funkar på distans. Beanbags eller gummikulor kanske skulle funka? Varför används inte det?

Haha...de finns ju en naturlig gräns vid dalälven som jag tycker vi kan använda oss av istället:yoparty så får vi lata och inavlade norrlänningar klara oss själva utan hjälpen ifrån resten av den gigantiska delen av sverige som är söder om älven....:krama

Haha exakt tyskarna under 40 talet sket ju i södra sverige, norrland(malm) var inkomsten och ryssarna (som jag vet är alltid ute efter oss) vill även dom ha norrland.

Jag tror vi skulle klara oss bra med ett självständigt norrland:D

Polisen har ju inget vettigt vapen (oskadliggöra utan att döda) som funkar på distans. Beanbags eller gummikulor kanske skulle funka? Varför används inte det?

Beanbags funkar.
Utom på riktigt påtända snubbar.
Är respektingivande med en högljudd hagelbrakare - Plus på det.
Gummikulor är stålkulor med ett ganska tunt gummihölje - Betydligt farligare/skadligare än det låter.
Tazer funkar:
[YOUTUBE-ID]2tgzbLm_EHU&NR=1[/YOUTUBE-ID]
På folksamlingar är vattenkanoner oöverträffat vad jag vet.

Last edited:
De lyckas ju inte ens bryta av en backspegel :D

Bonus: Två man för att bära en cykel. :rolleyes:

Undrar mest varför media skyller på AFA när det bara var araber där som skrek om allas morsor, vildar som vanligt.

Och dessa töntiga snutar som inte ens vågar, vill eller kan försvara sig mot några tonåringar i Adidasbraller. :lol

Beanbags funkar.
Utom på riktigt påtända snubbar.
Är respektingivande med en högljudd hagelbrakare - Plus på det.
Gummikulor är stålkulor med ett ganska tunt gummihölje - Betydligt farligare/skadligare än det låter.
Tazer funkar:
[YOUTUBE-ID]2tgzbLm_EHU&NR=1[/YOUTUBE-ID]
På folksamlingar är vattenkanoner oöverträffat vad jag vet.

Tazers är en snudd på outsinlig källa till underhållning på tuben! :banana

[YOUTUBE-ID]TBYGxBlFOSU[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]tb1FWt81lS4[/YOUTUBE-ID]

Visst är det underbart? Även grottmongot som vevar på en israelit(?) är ju fantastiskt underhållande. Han skiner av stolthet och pratar som en riktig akademiker! :brinnerup

Han som ska knulla hans morsa eller vad han säger menar du? Undrar vem den där gubben var. Tror han var med bland de 'fredliga' demonstranterna. Schysst och lägga en spark i ansiktet på vakten som ber killen gå ner från polisbilen också. Ser inte om den träffar iofs.

Undrar mest varför media skyller på AFA när det bara var araber där som skrek om allas morsor, vildar som vanligt.

Och dessa töntiga snutar som inte ens vågar, vill eller kan försvara sig mot några tonåringar i Adidasbraller. :lol

Tycker också de flesta ser ut som rosengårdskids.

Last edited:
Han som ska knulla hans morsa eller vad han säger menar du? Undrar vem den där gubben var. Tror han var med bland de 'fredliga' demonstranterna. Schysst och lägga en spark i ansiktet på vakten som ber killen gå ner från polisbilen också. Ser inte om den träffar iofs.
Exakt, det finns idioter i alla åldrar och färger.

Dom träffade iaf Hannes Westberg under Göteborgskravallerna. Fast jag tror att det mer var en Fjällräven- och inte en Adidasdemonstration. Och nu har dom väl bytt till halvmantlat också, vilket dom inte hade i Göteborg. Det "biter" lite bättre med halvmantlat...

Dom träffade iaf Hannes Westberg under Göteborgskravallerna. ...

Det svinet. Jag såg honom för någon vecka sen i Majorna. Han ser vidrigt sliskig ut.

Jag har förvisso inget emot att han blev skjuten men jag tycker faktiskt inte att det var berättigat med tanke på situationen. I alla fall inte när man sitter i hemmets lugna, trygga vrå och tittar på tv-bilderna. Taser - sure, skarpladdat - mjaa.

... jag tycker faktiskt inte att det var berättigat med tanke på situationen. I alla fall inte när man sitter i hemmets lugna, trygga vrå och tittar på tv-bilderna. Taser - sure, skarpladdat - mjaa.

Har du fel i huvudet eller? :mad: Du kan ge dig fan på att det där är en av de bättre skjutningarna som gjorts av svensk sheriff. :fakta
Och lägg ner det där "mjaa", det ger dig en touch av Down och det för associationerna till den där jäveln som inte ens klarade SFI, trots många spenderade skattekronor. :4skrika

Dom träffade iaf Hannes Westberg under Göteborgskravallerna. Fast jag tror att det mer var en Fjällräven- och inte en Adidasdemonstration. Och nu har dom väl bytt till halvmantlat också, vilket dom inte hade i Göteborg. Det "biter" lite bättre med halvmantlat...

Även en blind höna... ja du vet.
Som tur är kanske fler dör av den där ammon, hålla på och löjla med helmantlat är bra bögigt. Som att skjuta soft air gun ungefär, vilket i och för sig visat sig ganska farligt denna vecka.

:banana

Last edited:
Har du fel i huvudet eller? :mad: Du kan ge dig fan på att det där är en av de bättre skjutningarna som gjorts av svensk sheriff. :fakta

Något som däremot inte var så jävla bra skjutet var det sk "varningsskottet" som sitter i en lyktstolpe lite längre bort i korsningen, ca en meter ovanför huvudhöjd... :rolleyes:

Något som däremot inte var så jävla bra skjutet var det sk "varningsskottet" som sitter i en lyktstolpe lite längre bort i korsningen, ca en meter ovanför huvudhöjd... :rolleyes:

Ja för att vara lite allvarlig så var det (speciellt i jämförelse med Hannes-skjutningen) en riktigt obehaglig händelse. Blev förvånansvärt lite rabalder trots tv-bilder och vad jag vet ingent efterspel alls.

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025