Ompackning av hållundan´s slip-on

HAHAHAHAHAHA!!!!

Otroligt att tråden vart orörd från min sida såhär länge. Har inte surfat sportghoj sedan i fredags.... Vart på kurs hela helgen. Jag tror jag är kär förövrigt =)

Hmm, fan va grymm burken är ju ja! :Bugar Helt grym.... Får se hur hon låter sedan oxå ja... Det ska bli spännande...

Beträffande min hockeyfrill, så är ni bara avis...

:banana

Å ullen kostade 90 spänn för ca 400G. Vi packade som Anders sa, en två dagar gammal skogaholmslimpa... FÅr som sagt se va det kan ge...

Last edited:
hållundan skrev:
ullen kostade 90 spänn för ca 400G. Vi packade som Anders sa, en två dagar gammal skogaholmslimpa... FÅr som sagt se va det kan ge...
hade du tagit ditt ull som du har på huvet så hade det vart gratis så hade du sett ut som folk oxå :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

edit: du hade nog fått ihop 2 kg så hade du kunnat sälja resten o t.o.m få bra betalt :rofl :rofl :rofl

Last edited:
Jag packade om mitt slip-on till förra säsongen.
Jag trodde att ljudet skulle dämpas rejält efter att jag packat i så mycket ull som jag fick plats med.
Jag hade knappt någon ull kvar från början när jag öppnade slip-on:et.
Men resultatet blev bara att ljudet blev mindre burkigare. Inte tystare.

Så jag tror inte att skillnade blir någon större oavsett hur mycket eller hur hårt man packar ullen.

Skorpan skrev:
hade du tagit ditt ull som du har på huvet så hade det vart gratis så hade du sett ut som folk oxå :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

edit: du hade nog fått ihop 2 kg så hade du kunnat sälja resten o t.o.m få bra betalt :rofl :rofl :rofl

Hahahahah, så jävla möe burr är det inte nu ju. Det såg la du själv, så jävla mycket hon klippte av förra gången =)

Ball å fylla dämparn med hår :banana

Thundercat skrev:
Luktar nog inte gött när du startar... bränt hår... :zpy
Hheheh, hade nog luktat sjukt jävla illa å låtit som fan... Nåväl.

JAG ÄR INTE ALLS SUGEN PÅ ATT HÖRA HUR HON LÅTER NU.... INte alls...

:huvet

hållundan skrev:
Hheheh, hade nog luktat sjukt jävla illa å låtit som fan... Nåväl.

JAG ÄR INTE ALLS SUGEN PÅ ATT HÖRA HUR HON LÅTER NU.... INte alls...

:huvet

Ska du sätta på hon i helgen...öööh asså montera sliponet i helgen ?

Var du kär sa du ?? :va

Plåtniklas skrev:
Packa hårdare ger ju mer ull. ;)

Således torde alltså: Ull + hårdare == tyst?
Raabbbaaa!!!

Ljud funkar lite konstigt. Packar man för hårt så blir det som ett raktrör av perfaröret. ( mycket ljud alltså )

Jag packar minna burkar med ca en påse (200gr). Burkarna är 400mm långa och 100mm i diam. Lindade ni stål ull först eller?

Ha det!!!

fluppen skrev:
Ska du sätta på hon i helgen...öööh asså montera sliponet i helgen ?

Var du kär sa du ?? :va

Sliponet satt som ett smäck!!!!!!

Hmm, kär, mjooo, jag tror det.... har träffat en ny köna nu... Men men, vi får se hur det blir...

Å du, jag KANSKE tar hojen ner på söndag =) Tror du den kan få stå på klubben då???

hållundan skrev:
Sliponet satt som ett smäck!!!!!!

Hmm, kär, mjooo, jag tror det.... har träffat en ny köna nu... Men men, vi får se hur det blir...

Å du, jag KANSKE tar hojen ner på söndag =) Tror du den kan få stå på klubben då???

Tanter....hmmpf :va

Du kan ha garageplats på klubben, det kostar dock nån tusing per år.... du kan få ha den hos mig tills du fixat nåt :tummenupp

wasa skrev:
Raabbbaaa!!!

Ljud funkar lite konstigt. Packar man för hårt så blir det som ett raktrör av perfaröret. ( mycket ljud alltså )

Jag packar minna burkar med ca en påse (200gr). Burkarna är 400mm långa och 100mm i diam. Lindade ni stål ull först eller?

Ha det!!!

stålull ??? :va

fluppen skrev:
Tanter....hmmpf :va

Du kan ha garageplats på klubben, det kostar dock nån tusing per år.... du kan få ha den hos mig tills du fixat nåt :tummenupp

Det skulle vara asagött... För mitt larm är inte klart än. Jag vetefan va som strular med det... Gay är det...

Hmmm, det är ju bara isf nån vecka eller två, typ... Men men, vi kan höras under morgondagen å se va som sker...

:hej

Nr:18 skrev:
Ett lager stålull närmast innerröret hindrar dämpullen från att brinna upp :tummenupp

Jaja...det e ju klart....visste jag väl, men jag gjorde inte det för att jag hade lite ont i......tummen :rolleyes: :tummenupp

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8