Itacha75 skrev:... sen beror det på hur hårt du packar det har jag för mej...![]()
Det e nog sant...bör det va ju

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Itacha75 skrev:... sen beror det på hur hårt du packar det har jag för mej...![]()

Helt grym.... Får se hur hon låter sedan oxå ja... Det ska bli spännande...
hade du tagit ditt ull som du har på huvet så hade det vart gratis så hade du sett ut som folk oxåhållundan skrev:ullen kostade 90 spänn för ca 400G. Vi packade som Anders sa, en två dagar gammal skogaholmslimpa... FÅr som sagt se va det kan ge...

Skorpan skrev:hade du tagit ditt ull som du har på huvet så hade det vart gratis så hade du sett ut som folk oxå![]()
![]()
![]()
![]()
edit: du hade nog fått ihop 2 kg så hade du kunnat sälja resten o t.o.m få bra betalt![]()
![]()
![]()

hållundan skrev:Hahahahah, så jävla möe burr är det inte nu ju. Det såg la du själv, så jävla mycket hon klippte av förra gången =)
Ball å fylla dämparn med hår![]()

Hheheh, hade nog luktat sjukt jävla illa å låtit som fan... Nåväl.Thundercat skrev:Luktar nog inte gött när du startar... bränt hår...![]()

hållundan skrev:Hheheh, hade nog luktat sjukt jävla illa å låtit som fan... Nåväl.
JAG ÄR INTE ALLS SUGEN PÅ ATT HÖRA HUR HON LÅTER NU.... INte alls...
![]()

Raabbbaaa!!!Plåtniklas skrev:Packa hårdare ger ju mer ull.
Således torde alltså: Ull + hårdare == tyst?
fluppen skrev:Ska du sätta på hon i helgen...öööh asså montera sliponet i helgen ?
Var du kär sa du ??![]()

hållundan skrev:Sliponet satt som ett smäck!!!!!!
Hmm, kär, mjooo, jag tror det.... har träffat en ny köna nu... Men men, vi får se hur det blir...
Å du, jag KANSKE tar hojen ner på söndag =) Tror du den kan få stå på klubben då???
![]()
wasa skrev:Raabbbaaa!!!
Ljud funkar lite konstigt. Packar man för hårt så blir det som ett raktrör av perfaröret. ( mycket ljud alltså )
Jag packar minna burkar med ca en påse (200gr). Burkarna är 400mm långa och 100mm i diam. Lindade ni stål ull först eller?
Ha det!!!

fluppen skrev:Tanter....hmmpf![]()
Du kan ha garageplats på klubben, det kostar dock nån tusing per år.... du kan få ha den hos mig tills du fixat nåt![]()

Ett lager stålull närmast innerröret hindrar dämpullen från att brinna uppfluppen skrev:stålull ???![]()
Ahaaa, det är bra det. Men om dämpullen brinner upp lite, då borde hon låta mer efter ett tag då?Nr:18 skrev:Ett lager stålull närmast innerröret hindrar dämpullen från att brinna upp![]()

Nr:18 skrev:Ett lager stålull närmast innerröret hindrar dämpullen från att brinna upp![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |