Itacha75 skrev:... sen beror det på hur hårt du packar det har jag för mej...![]()
Det e nog sant...bör det va ju

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Itacha75 skrev:... sen beror det på hur hårt du packar det har jag för mej...![]()
hade du tagit ditt ull som du har på huvet så hade det vart gratis så hade du sett ut som folk oxåhållundan skrev:ullen kostade 90 spänn för ca 400G. Vi packade som Anders sa, en två dagar gammal skogaholmslimpa... FÅr som sagt se va det kan ge...
Skorpan skrev:hade du tagit ditt ull som du har på huvet så hade det vart gratis så hade du sett ut som folk oxå![]()
![]()
![]()
![]()
edit: du hade nog fått ihop 2 kg så hade du kunnat sälja resten o t.o.m få bra betalt![]()
![]()
![]()
hållundan skrev:Hahahahah, så jävla möe burr är det inte nu ju. Det såg la du själv, så jävla mycket hon klippte av förra gången =)
Ball å fylla dämparn med hår![]()
Hheheh, hade nog luktat sjukt jävla illa å låtit som fan... Nåväl.Thundercat skrev:Luktar nog inte gött när du startar... bränt hår...![]()
hållundan skrev:Hheheh, hade nog luktat sjukt jävla illa å låtit som fan... Nåväl.
JAG ÄR INTE ALLS SUGEN PÅ ATT HÖRA HUR HON LÅTER NU.... INte alls...
![]()
Raabbbaaa!!!Plåtniklas skrev:Packa hårdare ger ju mer ull.
Således torde alltså: Ull + hårdare == tyst?
fluppen skrev:Ska du sätta på hon i helgen...öööh asså montera sliponet i helgen ?
Var du kär sa du ??![]()
hållundan skrev:Sliponet satt som ett smäck!!!!!!
Hmm, kär, mjooo, jag tror det.... har träffat en ny köna nu... Men men, vi får se hur det blir...
Å du, jag KANSKE tar hojen ner på söndag =) Tror du den kan få stå på klubben då???
![]()
wasa skrev:Raabbbaaa!!!
Ljud funkar lite konstigt. Packar man för hårt så blir det som ett raktrör av perfaröret. ( mycket ljud alltså )
Jag packar minna burkar med ca en påse (200gr). Burkarna är 400mm långa och 100mm i diam. Lindade ni stål ull först eller?
Ha det!!!
fluppen skrev:Tanter....hmmpf![]()
Du kan ha garageplats på klubben, det kostar dock nån tusing per år.... du kan få ha den hos mig tills du fixat nåt![]()
Ett lager stålull närmast innerröret hindrar dämpullen från att brinna uppfluppen skrev:stålull ???![]()
Ahaaa, det är bra det. Men om dämpullen brinner upp lite, då borde hon låta mer efter ett tag då?Nr:18 skrev:Ett lager stålull närmast innerröret hindrar dämpullen från att brinna upp![]()
Nr:18 skrev:Ett lager stålull närmast innerröret hindrar dämpullen från att brinna upp![]()
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|