Ombord kamera???

heggeli skrev:

Haha, en polare råkade ha ett par kalsonger (boxer), lite tejp och en smidig liten filmkamera. Det ena ledde till det andra :D

Frågade inte om dom var tvättade men hoppas på det nu, har aldrig tänkt på det innan :va

En fråga då. Är det någon "standardhöjd" som medger att man egentligen ser någonting i kameran när den är monterad på tanken. Alltså, ponera att jag köper ett fäste av GSXR1100R, vilket jag har i åtanke. Garanterar det att då jag fäster kameran kommer att kunna se över instrumenten osv?

/hd

hållundan skrev:
En fråga då. Är det någon "standardhöjd" som medger att man egentligen ser någonting i kameran när den är monterad på tanken. Alltså, ponera att jag köper ett fäste av GSXR1100R, vilket jag har i åtanke. Garanterar det att då jag fäster kameran kommer att kunna se över instrumenten osv?

/hd
Svar ja, man kan lätt vinkla fästet upp eller ner, bara att ändra till en tunnare eller tjockare gummiplugg.

Bifogat

• tank.gif
    tank.gif
    87 KB · Visningar: 129
RoLLER skrev:
Det låter som en bra plan!!! :D

Men du bor ju så offside :confused:
Bor jag offside, jag har ju massor av motorbanor i närheten, där du bor finns väl bara skog...

Vi får spåna ihop ett lämpligt tema sen kör vi :tummenupp

Emmi skrev:
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.33 Server at www.cambike.nu Port 80

tillfälligt,, cambike.nu

*/ ?>
Nyheter
Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger