Ombord kamera???

heggeli skrev:

Haha, en polare råkade ha ett par kalsonger (boxer), lite tejp och en smidig liten filmkamera. Det ena ledde till det andra :D

Frågade inte om dom var tvättade men hoppas på det nu, har aldrig tänkt på det innan :va

En fråga då. Är det någon "standardhöjd" som medger att man egentligen ser någonting i kameran när den är monterad på tanken. Alltså, ponera att jag köper ett fäste av GSXR1100R, vilket jag har i åtanke. Garanterar det att då jag fäster kameran kommer att kunna se över instrumenten osv?

/hd

hållundan skrev:
En fråga då. Är det någon "standardhöjd" som medger att man egentligen ser någonting i kameran när den är monterad på tanken. Alltså, ponera att jag köper ett fäste av GSXR1100R, vilket jag har i åtanke. Garanterar det att då jag fäster kameran kommer att kunna se över instrumenten osv?

/hd
Svar ja, man kan lätt vinkla fästet upp eller ner, bara att ändra till en tunnare eller tjockare gummiplugg.

Bifogat

• tank.gif
    tank.gif
    87 KB · Visningar: 129
RoLLER skrev:
Det låter som en bra plan!!! :D

Men du bor ju så offside :confused:
Bor jag offside, jag har ju massor av motorbanor i närheten, där du bor finns väl bara skog...

Vi får spåna ihop ett lämpligt tema sen kör vi :tummenupp

Emmi skrev:
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.33 Server at www.cambike.nu Port 80

tillfälligt,, cambike.nu

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25