Esquire
Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Den svarta overallen med de röda fluffiga öronen var bara bästexiteme skrev:udda kläder för barn

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den svarta overallen med de röda fluffiga öronen var bara bästexiteme skrev:udda kläder för barn

exiteme skrev:Jag skulle vilja starta ett företag som tillverkar svenskproducerade bärsjalar. Själv sitter jag och syr roliga ABC-selar och udda kläder för barn. Bara på hobbynivå, men heltid vore toppen...
Bifogar bild på mina kreationer:

fart freak skrev:är det någon som har sysslat med att köpa lägenheter (i renoveringsbehov), fixa upp och sedan sälja? Är det lönsamt? funtar på att göra sånt (kanske kan vara svårt som heltids jobb..)
M.G.F skrev:Det är inte lönsamt nu... Köpa lägenheter när räntan är hög och sälja när räntan är låg. Renovera under tiden. Men det innebär ju naturligtvis att du får ligga ut med ett par miljoner i kapital om du inte bara ska köpa en lägenhet.
Eller gör som en polare till mig. Köp ett flerfamiljshus renovera och gör till bostadsrätter med relativt hög hyra.![]()
Biturbo skrev:Har kört eget av och till sedan 94 å det är fanimig ingen dans på rosor..
Sverige är inget roligt land att driva eget företag i...
Nackdelen är att du som frilans och egen företagare antagligen måste jobba 9-21 istället....Nitrogen skrev:Jag pluggar till Copy/journalist och kommer nog att frilansa senare. Har skrivit för lite blaskor redan, hur kul som helst.![]()
Skönt att kunna planera arbetsdagarna själv, istället för 9-17, då jag arbetar bäst på kvällarna.

Nitrogen skrev:Jag pluggar till Copy/journalist och kommer nog att frilansa senare. Har skrivit för lite blaskor redan, hur kul som helst.![]()
Skönt att kunna planera arbetsdagarna själv, istället för 9-17, då jag arbetar bäst på kvällarna.
Ska se om jag kan rota fram en artikel från Vecko Revyn, en vän brukar jobba för dom, hjälpte henne med ett reportage förra året.Bikerbitch skrev:Åh vad roligt! Har du något exempel man får läsa?

Bikerbitch skrev:Om man ska starta upp något på internet då. Har ni några funderingar, någon här som pysslar med sånt?
Nitrogen skrev:Ska se om jag kan rota fram en artikel från Vecko Revyn, en vän brukar jobba för dom, hjälpte henne med ett reportage förra året.
Annars är det mest krönikor och sånt på relativt okända siter runt om på nätet, man är ju ingen kändis än![]()

|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |