Om du hade en halv miljard vad skulle du göra?

Hade köpt mig en sån här och seglat till någon fin hamn typ Monaco.

Length overall:
(incl. pulpit) 29.8 m 97'9"
Hull length:
(incl. platform) 29.75 m 97'6"
Beam overall: 6.6 m 21'7''
Draft:
(incl. props, at full load) 1.96 m 6'05''
Displacement :
(at full load) 100.5 t

Sen hade jag satt in några olika bilar,mc och övriga lekfordon.

Hade även köpt två mindre båtar till päronen och bror :yoparty

"Om jag hade ett par miljoner skulle jag köpa en stor jävla båt!" Fan va alla är kåta i båtar här då ?? Va är detta ??? Detta är sporthoj.com, lägg av !!!! gå till båtbalja.com och låt oss mc-freeks vara ifred. :arsele
Om jag skulle ha massor med pengar skulle jag köpa in mig i ett motogp-team och köra skiten ur mig själv. :hihi

Wille skrev:
Om du hade en 500 miljoner kr vad skulle du då göra för dom pengarna?

till att börja med, aldrig mera jobba, resa som fan.. sen skulle jag köpa sverige o avsätta hela jävla regeringen, sen plocka in gamla nersupna ryssar som säkert skulle ställa upp billigt (några miljoner i årslön endast) och de skulle garanterat sköta skiten bättre än dagens jävla lögnhalsar och dubbelmoral nissar som finns där idag..

//håkan - ARG och det är FREDAG!

jag skulle köpaen finlandsfärja å bygga om till lägenheter sen skulla jag fylla bildäck med nåra hojar å lite bilar. så skulle jag ta polarna på en resa jorden runt.

Hur kan varje kamera kosta drygt 700 000:-?! Ska fan springa ut o skruva ner några :hihi

Själv skulle jag lägga det på ett par hus, några bilar, några båtar och ändå ha pengar nog för att leva kungligt resten av livet :D

Therudeboy skrev:
Hade köpt mig en sån här och seglat till någon fin hamn typ Monaco.

Length overall:
(incl. pulpit) 29.8 m 97'9"
Hull length:
(incl. platform) 29.75 m 97'6"
Beam overall: 6.6 m 21'7''
Draft:
(incl. props, at full load) 1.96 m 6'05''
Displacement :
(at full load) 100.5 t

Sen hade jag satt in några olika bilar,mc och övriga lekfordon.

Hade även köpt två mindre båtar till päronen och bror :yoparty
En azimut va?

Silwer skrev:
dessa kamror kommer generera pengar tillbaka utan större insats.
Pengamaskiner helt enkelt.
Dom ser det nog snarare så att dom ska rädda liv och på så sätt spara pengar. Men att dom sen anvnder kamerorna till att stoppa folk som kör "lite" för fort suger ju.

kajlyl skrev:

Stämmer bra. Har du sett en sådan i verkligheten någon gång? Överfeta är dom och innuti ska man bara inte tala om.

Last edited:
musse skrev:
"Om jag hade ett par miljoner skulle jag köpa en stor jävla båt!" Fan va alla är kåta i båtar här då ?? Va är detta ??? Detta är sporthoj.com, lägg av !!!! gå till båtbalja.com och låt oss mc-freeks vara ifred.

Du borde testa på båtlivet. Det är ungefär lika roande som mc är.

Nja.. var på högböte(?) för nån midsommar sen med de svenska generalagenterna! inte riktigt så stor.. tror de hade varsin 50fotare och sen en sån 80? på firman :hihi

vad är den på bilden? 105fotaren?

Therudeboy skrev:
Stämmer bra. Har du sett en sådan i verkligheten någon gång? Överfeta är dom och innuti ska man bara inte tala om.
Dom ser för jävliga ut innuti eller?

för 500 mille...
Yellow viper, yellow hummer, yellow bens, yellow PT cruser, yellow vet all rims. A drop yellow bentley and a platinum rolls roys. There's seven different cars eveydat I've got a choice.

Sen 7 hojar då såklart. En mv agusta, 4 feta duccar, en buell och en prowler.

kajlyl skrev:
Nja.. var på högböte(?) för nån midsommar sen med de svenska generalagenterna! inte riktigt så stor.. tror de hade varsin 50fotare och sen en sån 80? på firman :hihi

vad är den på bilden? 105fotaren?

100 jumbo eller något sånt där heter den på bilden. Tror det är den största dom har? På tal om midsommar så förr förra året när vi var i smögen så kom det in en 70fotare princess med folk i våran ålder i, knappt fet var den båten :Bugar

varför inte köpa upp en massa (all?!) reklamplats under en vecka i sverige å sätta dit en bild på mig själv och texten "jag är snuskigt rik" :rofl

Skiez skrev:
varför inte köpa upp en massa (all?!) reklamplats under en vecka i sverige å sätta dit en bild på mig själv och texten "jag är snuskigt rik" :rofl

Fördel: Man får massa :tuttar
Nackdel: Man får massa :fatta!

= :va

Bygga hus (slott) för ca 200 miljoner någonstans långt ifrån sverige och där man får behålla pengarna varje år. Sen skulle jag lägga resten på fordonspark modell större och sen se till att jag hade så jag klarade hyffsat några år till.

Jag skulle gå runt och vara dryg och se ner på alla fattiga, göra allt för att slippa betala skatt till rödingarna. Och köpa en massa dyra hojar och bara låta dem stå för att reta folk.
Skulle helt enkelt bli det kapitalistsvinet jag alltid velat bli. :tummenupp

Therudeboy skrev:
Du borde testa på båtlivet. Det är ungefär lika roande som mc är.
Inte ! Har åkt båt ett flertal gånger och jag blir bara full och så gungar det så man spyr. Har aldrig råkat ut för det när jag kört hoj !! :fatta!

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd