succe
Hojtroll
Jag är ledsen för din skull!Efter att ha läst ditt inlägg var jag tvungen att stanna upp och smälta detta som hänt dig.Du som bara skulle ta en sväng.Starkt att du orkar vara ute här men hoppas ändå att du kan känna ngn glädje ändå att medverka.Vi behöver alla höra alla sidor av verkligheten..Tack
Hehe, ja det har varit en resa jag aldrig tänkt att jag skulle behöva ge mig ut på.
Nu var det inte riktigt det här tråden skulle handla om så skrik STOPP om det blir för mycket! Jag vill inte åka dit för "trådkapning"!
Till att börja med så känns det inte alls jobbigt att prata om det som hänt, och att vara här och bete mig är min länk till hojlivet (förutom polarna)!!
Det som hänt är tråkigt men jag är ändå glad över allt jag gjort med hojarna.
Värre hade det varit om jag aldrig fått lägga i knät, aldrig vunnit den där fajten i rookieracet, aldrig gjort den där långsladden med XT:n, osv. Vad som är trist är att kanske aldrig göra det igen, jag är inte färdig med hojar än käns det som.
Mitt önskan är att vetenskapen kunde skynda på lite grann, forsknningen går stadigt framåt men det går så s a k t a...
Då kanske det kunde bli en schysst föelsedagspresent i framtiden!
Det känns inte som att jag missat nåt, jag vill bara ha mer av samma sak!
Skönt att höra ! Då kör vi.Rock on