olyckan

Mackan

LÄNGTAR EFTER GOTLAND
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
Kawasaki ultra 250X / Warrior -03
Är det nån mer än jag som vet vem som förolyckades i Helgen....

Saknad

Det var min bästa vän.
Saknaden är så stor att man inte kan beskriva med ord.

Vila i frid min älskade vän.

vad ska man göra för att slippa dessa jävligt onödiga olyckor,
visst är ALLA olyckor tragiska men olyckorna som har skett i borås under året
har väl de flesta (inte alla) skett under någon form av vårdslös körning, eller ?
håller ni med ?

Mackan skrev:
vad ska man göra för att slippa dessa jävligt onödiga olyckor,
visst är ALLA olyckor tragiska men olyckorna som har skett i borås under året
har väl de flesta (inte alla) skett under någon form av vårdslös körning, eller ?
håller ni med ?

Jag håller med om att det är fullständigt onödigt. men jävligt lätt hänt. Att just kunna förebygga problemet är ju något som man måste jobba med.

Många med sporthojar kör jävligt vårdslöst, jag inkluderad. frågan är bara vad man ska göra åt det?

Sen så vet jag inte om någon annan vårdslös olycka i boråsområdet? inte med MC iallafall.

tommys vurpa i våras va väl ganska onödig med.. han överlevde iallfall (om än i rullstol ett bra tag).
min vurpa va ju 100% klantighet också fastän jag klarade mig väldigt skonsamt. :kocko

jävligt trist dte som hände patrik, kände han inte speciellt men har kört med han några gånger och pratats vid lite.
lite konstigt ändå för han körde altid hyffsat lungt när jag va ute och åkte med han.. han slog mig absolut inte som typen som wheelar jämt iallafall (fast detta kanske va engångsfall?)

beklagar sorgen alla som kände han väl :(

har ni varit på nån bandag med instruktörer nån gång,, jag har inte men har hört att det är väldigt lärorikt, att man ser sin körning ur en annan synvinkel

Last edited by a moderator:
Mackan skrev:
har ni varit på nån bandag med instruktörer nån gång,, jag har inte men har hört att det är väldigt lärorikt, att man ser sin körning ur en annan synvinkel

Jag kommer tillsammans med lite andra personer snart att anordna en heldag på Anderstorp, med instruktörer. Håll utkik i Racingforumet, jag lägger upp en tråd när det är dags.

Mackan skrev:

Man lär sej MYCKET på banan!!! Om både hoj och sig själv.

*/ ?>
Back