olyckan..?

Prez skrev:
På måndag kommer besiktingsmannen från TH...
Kenth räknade på vad det kommer att kosta, 48000:-
Hoppas dom inte löser den...gillar den..

Va är det för bil, 300zx??

a de stämmer bra de!! ska kolla på den på måndag... vet du nått speciellt man ska kolla på dom??

Gsx-r Micke: Sälj inte hojen!!

Känns som det kommer gå utför med ADHD.....

Btw, såg dig för en stund sen vid Brunkehuset... Min syrra bor ju där..

Sven666: Skönt att du inte slog dig så mycket, har ringt dig men du är ju aldrig hemma!! Hehe
Iallfall, jag är sjuk nu så ingen körning förrän jag är helt frisk!!

GSX-R Micke skrev:
a de stämmer bra de!! ska kolla på den på måndag... vet du nått speciellt man ska kolla på dom??

Är den från Borås???
Den breddade??
Isåfall känner jag han som byggde om den...du kan ju ringa han och fråga isåfall....

Prez skrev:
Är den från Borås???
Den breddade??
Isåfall känner jag han som byggde om den...du kan ju ringa han och fråga isåfall....

den står till salu på bil 175 eller nåt vid sjömarken... såg inte så breddad ut... ska dit å gasa skiten ur den iaf!! va brukar dom ligga i för pris för han vill ha 149k för den!

GSX-R Micke skrev:
den står till salu på bil 175 eller nåt vid sjömarken... såg inte så breddad ut... ska dit å gasa skiten ur den iaf!! va brukar dom ligga i för pris för han vill ha 149k för den!
Här är den.Pris 169000:-

Bifogat

• NissanZZB057-2041.jpg
    NissanZZB057-2041.jpg
    44.3 KB · Visningar: 111
Lust for Life skrev:
Kungen har ingen annan hoj på gång???

Vore :tummenupp :tummenupp

När var det du skulle bli mamma då??

Det är nedsläpp runt danmarksmatchen.. Jävlarimej Om hon kläcker mitt i första halvlek!! ;)

Chille skrev:
Det är nedsläpp runt danmarksmatchen.. Jävlarimej Om hon kläcker mitt i första halvlek!! ;)

Nära nu alltså???

Fy f-n vilket knäskak det är att se sin första arvinge..... :wiggle

Lycka till iallafall :tummenupp

Hon får väl hålla igen till efter slutsignalen, lite respekt för en man och hans intressen får hon väl ändå visa :confused:

Lust for Life skrev:
Nära nu alltså???

Fy f-n vilket knäskak det är att se sin första arvinge..... :wiggle

Lycka till iallafall :tummenupp

Hon får väl hålla igen till efter slutsignalen, lite respekt för en man och hans intressen får hon väl ändå visa :confused:

Nu är det nära.. Ja.. hon ser ju ut o sprängas snart! :)

Antar att det kommer och bli det största som händer en under ens livstid. Alla säger det iallafall. Ska sätta en minimoto i händerna på han så fort han/hon kan gå.

:)

Tobbecoolio skrev:
Om du lyckas så berätta hur du gjorde. grabben vågar fortfarande inte provsitta hojen, och han är 2 år :confused: :)

Japp.. ska jag göra. :)

varför vågar han inte sitta hojen då? barn älskar väl det?

jaja ungar å bilar å grejer har spårat ur tråden lite.. men nu har jag iallfall fixat tommys nummer och han mår hyffsat iallfall... rullstol och rehab hela sommaren men han är hemma iallfall.

blev tydligen en lång sjukhusvistelse med respirator och grejer.. mkt otrevligt =/

22 år är han bara med..

ska ringa å snacka lite me han sen framåt helgen, önska en glad midsommar och så, hälsar givetvis från alla ADHDare då :hej

sven666 skrev:
jaja ungar å bilar å grejer har spårat ur tråden lite.. men nu har jag iallfall fixat tommys nummer och han mår hyffsat iallfall... rullstol och rehab hela sommaren men han är hemma iallfall.

blev tydligen en lång sjukhusvistelse med respirator och grejer.. mkt otrevligt =/

22 år är han bara med..

ska ringa å snacka lite me han sen framåt helgen, önska en glad midsommar och så, hälsar givetvis från alla ADHDare då :hej
Ja gör det :)
hoppas att det går bra med honnom :tummenupp

sådär, nu har jag snackat med han, och han var väldigt positiv. :tummenupp

absolut på bättringsvägen och glad å så, verka vara nära att slippa rullstol nu.
tar ju ett tag att läka men han blir fullt återställd till slut verka det som :)

hojen va skrot men han verka rätt instäld på att skippa MC körandet framöver så det kanske inte är nån jätteförlust ändå... försäkringspengarna räcker säkert till en kul bil istället ;)

sa till han att logga in på SH så om du läser detta: Krya på dig! :tummenupp

sven666 skrev:
sådär, nu har jag snackat med han, och han var väldigt positiv. :tummenupp

absolut på bättringsvägen och glad å så, verka vara nära att slippa rullstol nu.
tar ju ett tag att läka men han blir fullt återställd till slut verka det som :)

hojen va skrot men han verka rätt instäld på att skippa MC körandet framöver så det kanske inte är nån jätteförlust ändå... försäkringspengarna räcker säkert till en kul bil istället ;)

sa till han att logga in på SH så om du läser detta: Krya på dig! :tummenupp

vilka försäkringspengar? För förlorad arbetsinkomst?, sveda och värk? han lär ju inte få något för hojen om den var halvförsäkrad?.. eller?

krya på dig i vilket fall.

Chille skrev:
vilka försäkringspengar? För förlorad arbetsinkomst?, sveda och värk? han lär ju inte få något för hojen om den var halvförsäkrad?.. eller?

krya på dig i vilket fall.

han har ju en person försäkring via mc försäkring å sen e han säkert me i nått fack så de kommer nog rulla in lite pengar till honom... :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT