Mitra
Cava Leonem, 119.1 db
Snail_shell skrev:2432006Krock med älg!
Då funkar försäkringen..
Krock med häst!
Då finns det inga försäkringar som gäller..
Går inte fordonets försäkring in, eftersom häst räknas som vilt???
Så det enda man betalar är självrisken.
Ivil skrev:2431550Innebär det här att man kan kalla personer som rider för Moppefuckon?![]()
Bara om de har hjälmen oknäppt eller hängandes på sadlen

Last edited: