Olycka - Huddingevägen/örbyleden

Macho Woman skrev:
Men han är helt otrolig. En riktig hårding! Han tar det hela med gott mod, och det kan jag verkligen säga utan att överdriva. Det ser inget vidare ut med allt som är svullet, alla bandage och slangar men han är kvick som vanligt, trots morfin. You rule, Johan!

Vänta bara tills de slutar med morfinet och han får alvedon.
Jag gick från att känna mig som Nils Poppe till att vara helt tröstlös över en natt :D

LasVegas skrev:
Redo för nya rödljuskörningar. Nästa gång kanske någon oskyldig dör för att så många mc-muppar leker ghostrider.

Du verkar sakna elementära kunskaper i hur man skaffar sig nya vänner eller anstränger du dig nu att framstå som en idiot :confused:

LasVegas skrev:
Redo för nya rödljuskörningar. Nästa gång kanske någon oskyldig dör för att så många mc-muppar leker ghostrider.
Du är så insatt och bra. Vill du bli bannad? Eller skickad på en kurs i "hur man är mänsklig"?

Edit: äh, svara inte ens. hejdå! :hej

Krya på dig Mr spam.Vet hur det känns,haft en enorm tur genom åren själv.Efter en sån där vurpa får man ju bara det man alltid trott bekräftat,jag e hårdare än stål.Lemmar går att få stelopererade i valfri vinkel,så du e nog tebax i sadeln snart. Mvh//jacke

ktmjacke skrev:
.............Lemmar går att få stelopererade i valfri vinkel,så du e nog tebax i sadeln snart. Mvh//jacke

Fasen vad jobbigt att få lemmen stelopererad. Hoppas doktorn även vinklar den rätt sen. åååhhh förlåt jag är trött nu :näsblod

Skönt att höra att det så pass bra ändå. Känner inte Sege men såg olycksplatsen och Sege på marken, det räcker. KRYA PÅ DIG!. Vill inte se nån mer olycka...från nån.

Jag tänkte försöka åka och hälsa på Johan på söndag, kanske sjunga nationalsången för att pigga upp han lite. Någon som vill följa med?
Pm.a!

Det är inget jätterum han ligger i, och det finns andra där. Det ryms inte så många åt gången, dårå.

Shit va otäckt!
Krya på dig fort nu så du kommer upp i sadeln igen!
Medans du ändå bara ligger där, hälsa alla snygga sjuksyrror från mig :)

Krya på dig!!!
Och alla ni andra; Ta det lugnt på vägarna!!!

Fan vad illa Sege!! Krya på sig nu.
När du kommer ut så letar vi upp Las Vegas och pratar liiite!! :D

Mattias skrev:
Det är inget jätterum han ligger i, och det finns andra där. Det ryms inte så många åt gången, dårå.

Finns det hjärterum så finns det stjärterum. Hade inte tänkt dra med mig halva sporthoj ändå. men att ligga på sjukhus lär vara ubertråkigt så Sege kan behöva piggas upp lite

Bikerbitch skrev:
Finns det hjärterum så finns det stjärterum. Hade inte tänkt dra med mig halva sporthoj ändå. men att ligga på sjukhus lär vara ubertråkigt så Sege kan behöva piggas upp lite

TV-spel eller videofilmer rockar, såvida han inte är tokdrogad fortfarande.

Faaan Sege sådär får du ju inte hålla på

Du skulle ju slagga på soffan hos mig i fredags-söndags men du valde tältet och hörde sen inte av dig så man fick skaka hand ens :mad:

Men du är ju snart på benen igen hoppas jag så då ska jag iaf få säga hej :D

Krya på dig nu för faan :tummenupp

/oXydex

Sege för faan! Trodde du klotat hojen tillräckligt med ggr alltså!

Se nu till att krya på dig så du kan komma ut i det fina vädret o titta på alla lättklädda :tuttar !! =))

//Niklas

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...