Olycka - Huddingevägen/örbyleden

För helvete sege, nu får du ge dig att klota!

Hoppas du blir bättre SNABBT, vi ska ragga slatts i Karlstad i sommar ju ;)

Sege fefan ........Krya på sig nu Sege ..........Hoppas verkligen du blir återställd ...Sen får du parkera ditt vrak till suzuki bredvid min så kan hojarna få sällskap ( gissar väl på att den blev skrot den här gången)..........Ha det bra mannen ( så bra du nu kan)

Ajfan va illa.
Hoppas att du har ett gott "läkekött" och att du kommer ut från sjukan snart.

Ni andra - ta det varligt där ute.

gladh

Pustar ut över att det gick såpass bra ändå. Lät som en riktigt allvarlig olycka som lätt hade kunnat sluta hos sankte pär.

Krya på sig!

Nu när alla vet, jag låg bakom och såg allt.. ingen trevlig syn som mötte mig när jag sprang fram till han :(
Är fortfarande chockad, kunde ju lika gärna ha varit jag..
Hur som helst så hoppas jag att han kommer bli bra snart!!

Krya på dig sege!!!!

//Rickard

fan åxå! ska jag inte få se "den där" lilla ettriga gixxern och dej mer i sommar på vägarna.....

tafsa inte för mycket på sjuksyrrorna nu bara :tuttar eller är du redan deras favorit?? :hihi

krya på dej jävligt snabbt nu och kämpa på!

// jocke

Bikerbitch skrev:
Jag åkte förbi där för någon dag sen, så det är alltså resterna av hela hans hoj?
Näh, det finns lite mer. Fast det är nog inte mycket mer värt än det som ligger kvar, den lär nog vara ganska sönderslagen och sned.

Sege din dåre! Du gör då allt för att få lite uppmärksamhet :tungan

soppatorsken har tjatat hela helgen om att han ska byta hoj. Jag slänger in ett skambud på hans lik å dina vägnar imorrn :tummenupp

Krya på dig...

tror inte det finns en del som går å andvända på hojjen som den såg ut :(
Men det är väl minsta problemet..

Men han är helt otrolig. En riktig hårding! Han tar det hela med gott mod, och det kan jag verkligen säga utan att överdriva. Det ser inget vidare ut med allt som är svullet, alla bandage och slangar men han är kvick som vanligt, trots morfin. You rule, Johan!

Back