C.Silfverbielke
28 grams
Barcelona tycker jag absolut om du inte varit där. Kvalar in på samtliga punkter. Så gör även Malta, om än lite varmare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Påminn mig om det i ett PM så ska jag se om jag kan få fram namn.
Läste att du inte är intresserad av museum, men vi hann med ett besök på Prado-museet
Intresserad å intresserad..
Om ett snabbt museibesök innebär att jag slipper skoaffärer resten av eftermiddagen och istället får mer tid på uteservering med en kall öl så kan museum givetvis bli aktuella.![]()
Då kan jag rekomendera krigsmuseet!!
Ligger runt hörnet från Prado.
Barca - om du vill kunna ta T-Banan ner till stranden. Fotboll, Sagrada Famiglia, caféer, mat.
Rom - Kultur, mat, vin, stämningen, fotboll. Vill du känna historiens vingslag skall du vandra en dag i Rom!
Aten - Inte varit där på många år. Bra mat. Europas vagga. Borde vara billigt nu?
Budapest - Bra mat o dryck, vackert. Bad i varma källor. Ganska billigt när vi var där. Lite tur med vädret.
Flygstol till Marrakech, Las Palmas, Mallorca, Madeira, Beirut?
Fan jag vill också iväg!![]()
Fan, jag vill oxå åka söderut.![]()
Man kan sitta ute och äta på uteserveringar i Madrid och jul shoppa i December. Räcker att ha på sig en tunn stickad tröja på sin höjd och en tunn jacka på kvällen.
Nu är flyg till Madrid bokat. Får se om blodtrycket klarar att flyga med Ryan men vaffan, den här gången kommer man resa så lätt som det är tänkt när man skall flyga med Ryan Crap.
Sorry off topic men..
Sorry off topic men..
Idiot??
Du lankade till en artikel dar det klagades pa reglerna..Det är inte reglerna som stör
folk alskar att klaga pa ryan, later inte konstigt att dom toppar klagomalen. skulle vara intressant med mer info. har sjalv haft en vaska forstord, ersattes utan fragor. morsan och farsan va forsenade pga storm (cirkulerade over kopenhamn) ett par timmar och fick nya biljetter till valfri europeisk destination.Samt det faktum att dom ofta struntar i ARN:s beslut tycker jag inte är seriöst.
http://www.svd.se/resor/ryanair-toppar-klagomalslista_7240601.svd
Man laser ju lite da och da att piloter somnar eller tom ar fulla. Kan lanka till en himla massa artiklar om du vill. later inte som ett ryanair problem.Även personalen utgör en säkerhetsrisk pga utmattning.
http://www.expressen.se/nyheter/ryanair-pilot-varnar-for-sakerheten/]
Du menar allvarligt talat att dom medvetet flyger med skadade plan? Fler kallor? I den artikeln du lankade till star det klart och tydligt att personalen inte forstod vad passageraren sa.Att dom flyger med trasiga plan är katastrofalt!
http://www.svt.se/nyheter/varlden/ryanair-flog-med-skadad-vinge]
For att sammanfatta sa har du inte kommit med nagot som ar unikt for just Ryanair, men flygbolag i allmanhet. Gissar att du inte flyger sa mycket da?Om du tycker det är ok, kör på.
Jag gör det inte.
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |