Exakt vad i h-e är den okända partition på en bärbar dator som jag jag inte kan ta bort?
Grejen är den att jag har just blåst rent (totalt) en lap här, och det första den gjorde med ett splojans nytt OS var att ladda ner lite roliga hotbars och annat skit. Direkt. Nu vågar jag fan inte ha den på nåtverket här.
Var i h-e låg de där programmen??
Grejen är den att jag har just blåst rent (totalt) en lap här, och det första den gjorde med ett splojans nytt OS var att ladda ner lite roliga hotbars och annat skit. Direkt. Nu vågar jag fan inte ha den på nåtverket här.
Var i h-e låg de där programmen??
Whiskey? 