t-rex skrev:Ska testa i helgen. Tackar!
Tacka inte än....vi vet inte än om det hjälper men man måste ju pröva iaf. Vet förresten att WinXP o ZAPro ibland inte lirar bra alls tillsammans.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
t-rex skrev:Ska testa i helgen. Tackar!
Domifuling skrev:....
Hur gjorde du första gången du installera om? I med CD och valde att installera en fräsch installation? Har inte hört talas om något som installerar hotbars utan att man behöver göra något, hittar du något på den fronten så hojta. Själv hade jag försökt lösa sp2 på cd och slänga in det innan jag slänger ut burken på nätet (och skita i compaqs egna progg).
t-rex skrev:Skall dissikera skiten under helgen. Men jo, vid första försöket så körde jag en hederlig format c:, sedan ren installation. I samm sekund som jag sedan satte i nätverkssladden kopplade skiten upp och öppnade 4-5 popups. Search and destroy hittade massa roliga små saker direkt.
Aldrig sett nåt liknande.
mmm skrev:Finns väl statistik på det men det tar väl ungefär 7 sec för en windows burk att få virus om du saknar AV å brandvägg när du kopplar upp dej.
Japp direkt, råkat ut för det åtskilliga ggr..t-rex skrev:När jag skriver direkt menar jag direkt och inte 7 sekunder. Tro mig, det var imponerande.
t-rex skrev:När jag skriver direkt menar jag direkt och inte 7 sekunder. Tro mig, det var imponerande.
Skalman skrev:Installera Mozilla Firefox och säg åt honom att sluta använda Internet Explorer - det är ett såll. Det trista är att Windows Update inte fungerar med några andra browsers än IE.
Opera 
t-rex skrev:Det är en hon. Jag propagerar för opera, men (än så länge) för döva öron. Hon ansåg sig oändligt oskyldig till att ha surfat på de sidorna som torde ha varit orsaken till iallfall några av de mer ändamålsenliga dailarna...
t-rex skrev:Det är en hon. Jag propagerar för opera, men (än så länge) för döva öron. Hon ansåg sig oändligt oskyldig till att ha surfat på de sidorna som torde ha varit orsaken till iallfall några av de mer ändamålsenliga dailarna...
abstruse skrev:Hon kanske är nymfoman Micke? Har du haft flyt nu?![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |