Ojdå :-P [film]

Där anser jag att polisen är skylldig till olyckan, dum plasering, han ska stå så han syns före kurvan.....

nyper han frambromsen när han upptäcker polisbilen mitt i kurvan?

tänk om man hade haft sådana kurviga vägar i närheten hade man inte behövt att åka bana:tungan

Last edited:
han duttade till på frambromsen och reser sig upp när han ser polisbilen. han blev skraj helt enkelt.

Undrar vad som hände, fort gick det ju inte :va Och jävligt typiskt amerikanska snutar att ta bilen 5 meter istället för att gå :D

Han fick väl lite panik när han såg polisbilen lr nåt o försökte sakta ner...

Egentligen så hade han väl inte för hög när polisen såg honom så han borde bara fortsatt i samma hastighet men inte dratt på efter kurvan...

Där anser jag att polisen är skylldig till olyckan, dum plasering, han ska stå så han syns före kurvan.....

Den gröna hojen kan ha åkt fram och tillbaka veckovis och irriterat folk och fä där:rolleyes:Svårt att tro att polisen hade parkeringsförbud.

Jag har sett filmer från den där kurvan förut, tydligen kraschar folk på löpande band där, trots att dom kör lagligt.

Polisen kanske var där för att någon tidigare hade gått av?

Filmen jag såg tidigare tog upp tror jag tio crasher i den böjen.

Jag tror att dom åkte fram och ställde sig med bilen bredvid hojen för att "täcka" honom när han låg ner så det inte kunde ske någon mer olycka.

Jag tror att dom åkte fram och ställde sig med bilen bredvid hojen för att "täcka" honom när han låg ner så det inte kunde ske någon mer olycka.

Så långt har aldrig en polis tänkt någonsin.

Däremot känns det smått orutinerat att han bromsar sådär halvdant. Han lär ju inte direkt kommit i för hög hastighet i kurvan, där polisen stod.

Bara på sporthoj.com så kan man komma fram till att polisen är ansvarig för olyckan för att han står bakom en kurva.

Vem vet, han kanske snackade i mobilen...

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back