jetson
Guest
Djurmänniskor vill ofta att alla ska veta att dom har djur, eller dom vill alltid det. Det är sånt vi får leva med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Som dom där djäkla skyltarna där det står.
Caution! Baby on board!
Jag vet vilken bil jag skulle välja iaf.![]()
Ääääh. Han bor ju utanför tullarna. Då vistas man på E18 titt som tätt![]()
Ja. Jag har också lite svårt för dom där varningarna.
Som dom där djäkla skyltarna där det står.
Caution! Baby on board!
Vad fan tror dom?
True.
Kul att du ger dig in i diskussionen som berör E18, to good to be true nästan.
Vet du vem som körde en guldfärgad Skoda Octavia i 70km/h på E18 (110-väg) vid Ullna den 21/2 strajpad med "G**** D***"?Det var väl inte "CEO'n"?
För övrigt bor jag innanför tullarna, om det nu spelar dig eller någon annan någon som helst roll, är dock sugen på att flytta. Just den informationen skulle kvala in som tråd-topic i denna tråd har jag en känsla av.
Guld Octavia!![]()
Fast just "Baby on board" känns som man kan få en tankeställare av, om man tycker en katt är något att bry sig om borde man inte haft körkort ens från början. Kvadda en baby vore jobbigt, kvadda en katt är som en skata ungefär.
Ääääh. Han bor ju utanför tullarna. Då vistas man på E18 titt som tätt![]()
HeheSkulle vara kul om Marcus i själva verket bor i Tensta eller någon av dom förorterna
![]()
Övrig onödig information ger "här vaktar jag"-skyltarna med någon ful kataloghund på som HSB-folket sätter upp på dörren. När det egentligen borde stå:
-"Mig slår tjuven ihjäl först"
-"Glöm ej råttgiftet i brevlådan innan inbrott"
Eller varför inte Danderyd, Täby, Djursholm, Waxholm eller nån annan av de värdelösa förorterna...
Fast jag vet i vilket område Markus bor i... och det är inte utanför Roslagstull... vilket han redan skrivit själv.
Övrig onödig information ger "här vaktar jag"-skyltarna med någon ful kataloghund på som HSB-folket sätter upp på dörren. När det egentligen borde stå:
-"Mig slår tjuven ihjäl först"
-"Glöm ej råttgiftet i brevlådan innan inbrott"
Om du läst hans tidigare inlägg om Södermalm och sådant blir det extra speciellt, men du har uppenbarligen inte gjort det![]()
Åh jo... jag vet nog... och Söder är inte så glamoröst eller något jag gärna sätter min fot på. Söder ligger på fel sida av Slussen.
Eller har jag missat att det skrivits något positivt om Söder?
På tal om ointressant. Och skyltar.
Om jag sätter en skylt på min brevlåda där det står "Ingen reklam tack, och inga gratistidningar heller för den delen" så måste brevbäraren tycka det är jävligt ointressant, för han fortsätter lassa in lokaltidningar och all möjlig annan skit som jag undanbett mig![]()
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|