Har precis tagit kortet och börjar nu bli skapligt sugen på att köpa nått att åka med, var först inne på Honda Hornet 600 eller liknande men efter en runtrigning till diverse försäkrings bolag så har jag kommit på att jag nog vill ha en offroad liknande mc istället, billigaste jag hittade var 3300/mån för helförsäkring på Hornet, tack för den IF. :kocko
Har kollat lite på Yamaha XT600R istället, lite Motard liknande, den måste ju var Ok att försäkra eller ? tycker den verkar vara lite väl tung för dom 48hk den har bara, nån som vet nått om dom här?
Nån som vet andra liknande MC med låg premie?, KTM ?
Jag vill ha nån som är kul, ser bra ut, är billig att äga som sagt och så vill jag gärna kunna åka lite landsväg på den oxå ?
Antagligen finns det massa liknande trådar, men jag är av naturen lat av mig
och orkar inte leta.
Har kollat lite på Yamaha XT600R istället, lite Motard liknande, den måste ju var Ok att försäkra eller ? tycker den verkar vara lite väl tung för dom 48hk den har bara, nån som vet nått om dom här?
Nån som vet andra liknande MC med låg premie?, KTM ?
Jag vill ha nån som är kul, ser bra ut, är billig att äga som sagt och så vill jag gärna kunna åka lite landsväg på den oxå ?
Antagligen finns det massa liknande trådar, men jag är av naturen lat av mig

Last edited: