Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jo du, den har varit uppe ett antal ggr, men ändå... väldigt underligt att polisen väljer att köra framför mc-föraren. Vet ifs inte om han gjorde det med flit, men det verkar så iaf...
Vad finns att säga egenlitgen?
USA....Det va väl inte meningen att döda hojåkaren , bara skrämmas lite men tyvärr det blev lite fel med allting , jag tror inte att dom är så dumma i US att göra såna saker....Jo du, den har varit uppe ett antal ggr, men ändå... väldigt underligt att polisen väljer att köra framför mc-föraren. Vet ifs inte om han gjorde det med flit, men det verkar så iaf...
Vad finns att säga egenlitgen?

USA ...
Ahaa , ok , då fattar jag , Ryssar...Kaunas, Litauen ..
USA....Det va väl inte meningen att döda hojåkaren , bara skrämmas lite men tyvärr det blev lite fel med allting , jag tror inte att dom är så dumma i US att göra såna saker....![]()
Om motorcyklisten hade framfört sitt fordon i närheten av laglig hastighet, med båda hjulen på marken och tittat framåt istället för på kompisarna som stod vid sidan om så hade han lätt hunnit stanna.
(motorcyklisten brevid hann stanna, och han körde säkert lite för fort han med)
Det är väldigt svårt att avgöra om en motorcykel som kommer mot en kör 70 eller 140km/h på bakhjulet, om det är 50 på sträckan kanske polisen chansade på att det gick 70 medans det i verkligheten gick 140.
En olycklig felbedömning, på samma sätt som då bilar viker ut framför oss när vi kör närmare 200 på 70 väg för att dom tror att dom ska hinna före oss.
200?!! Det är olagligt.
Hoppsan , förlåt kompis om jag va lite onykter o hade ljudet avstängd.....Hur kunde du ens tänka USA när du kollade på videon? De gapar ju och skriker hela tiden på allt annat än amerikanska, du kanske har tagit nån stänkare så här på Påskaftonskvällen?![]()
![]()
|
|
Stabilt läge på Gotland Ring!
Den trista dispyten om ägan... |
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet