Obehagliga Apolivareklamen

Malin

Förvirrad
Gick med
31 May 2008
Hoj
Ducati Monster 696
Är det bara jag som tycker att det är lite "The Ring"-känsla över den här Apoliva reklamen :confused:
Tycker hon är sjukt lik..........

http://www.apoliva.se/

ring8.jpg

måste man köpa något för att det inte ska gå illa :gnissla :rolleyes:

hon ser ju smågosig ut :hihi

:harintesettheringsåvetintevaddetgårutpå

Du har rätt, men de har bra produkter :mattias

Ja jag blir inte sugen på att köpa Apolivaprodukter efter en sån reklam?? Jag vill inte se ut så.

måste man köpa något för att det inte ska gå illa :gnissla :rolleyes:

hon ser ju smågosig ut :hihi

:harintesettheringsåvetintevaddetgårutpå

Du behöver inte se den.. räcker väl me att se bilden där för att bli avskräckt? och nu hjälper apoliva till..

Last edited:
Ja jag blir inte sugen på att köpa Apolivaprodukter efter en sån reklam?? Jag vill inte se ut så.

Du behöver inte se den.. räcker väl me att se bilden där för att bli avskräckt? och nu hjälper apoliva till..
Nej just det, men du lär ju inte börja se ut så heller, eller tror du? =)

Haha, Malin du har helt rätt...jag blev fan snarare rädd för Apoliva än sugen på att köpa den. *ryser*

Pippi

Vilka av deras produkter skulle vara bra? Ingen av deras krämer eller dylikt hoppas jag... Se innehållsförteckningen. Lika bra att gå ut och ta lite kylarvätska och motorolja och smörja in sig med...

Testa Rosenserien, Lakshmi eller något annat som är utan mineralolja och parabener i sig.

Du har rätt, men de har bra produkter :mattias

direkt obehaglig :skrämd...dålig sminkning av modellen och askass belysning...dom hade kunnat få henne att se så mycket bättre ut än ett jäkla skräckobjekt. Även om jag inte hade sett the Ring så hade jag tyckt att reklamen var obehaglig. Man väntar på en såndär skräckupplevelse när det blir ett högt skräckljud och hon warpas till ett monster :gnissla

Det var en jävel till att vara ful, måste ju vara en transa. Iofs så är ju alla modeller fula men den där tog priset.

Den e väldigt "konstnärlig". Säkert någon nyexaminerad från Konstfack som vill överkompensera.

Vad fan är det reklam för!?
Fot-creme... Balsam... va fan?
Går man vidare på länken så kommer man ju bara till vanliga Apoteket... känns som att dom kunde ha specificerat sig bra mycket bättre om exakt vad på apoteket det är reklam för..

*edit*

jaha, "för svenska förhållanden" så som väder och vind... inte förhållande så som kärlek och sex :rofl

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back