Nytt: Wiki & MC-företagsbetyg

Det finsn säkert en avrundningsfunktion inbyggd som du kan utnyttja.

Sen vore det som sagt trevligt med en funktion som visar detaljerna i betyget, alltså vilken egenskap som fått vilket betyg. Det är av stort intresse både för kunden och för handlaren. Kunden som bara är intresserad av verkstadsbetyget kanske inte bryr sig så mycket om postorderbetyget. Handlaren kan se vad han kan bli bättre på.
jodå, det är typ gjort men inte aktiverat...

ska bara fixa betygproblem nu...

kanske måste reseta alla betyg för att det rätt igen.

Fixa så att man inte kan starta flera om samma företag. Klockrent initiativ!:tummenupp

du bör även göra så man kan rösta blankt. Då man kanske vill betygsätta någon men inte har erfarenhet av allt de gör. annars verkar de grymt bra :)

Tror jag lyckades o hitta de som det vart fel på. De fick istället ett snittbetyg på 3 uppsatt så det inte blir fel åt något håll. Hoppas jag :)

Har även lagt till så att betygen för alla de olika kategorierna syns på sidan för mer info och där man röstar.

du bör även göra så man kan rösta blankt. Då man kanske vill betygsätta någon men inte har erfarenhet av allt de gör. annars verkar de grymt bra :)
Det går inte... faktiskt. Då är det bättre att man röstar bra/neutralt (3:a).

Läggs det blankt blir liksom totalpoängen fel. Har min inget och säga, bör därmed 3:a funka bra.

Last edited:
En länk till respektive sida uppe i menyn hade varit fint också, så inte funktionerna blir bortglömda :)

Annars: :tummenupp

Jag som är blind eller saknas detta?
Hur tar man sig till respektive sida utan url'erna i första posten?

Nån som redan skrivit samma sak, men det behövs hur som helst. När jag betygsätter en verkstad men aldrig handlat i butiken? Har nyttjat postorder men aldrig verkstad? Nu har jag satt betyg 3 på de områden jag inte varit i kontakt med vilket blir lite snett!?

En fråga angående att man bara kan rösta en enda gång. Nu har jag precis betygsatt en av firmorna som ligger upplagda. Ponera då att jag nästa sommar blir totalt assrejpad av dem, kan jag då inte rösta igen eller på något sätt ändra min röst till att reflektera detta?

Tror jag lyckades o hitta de som det vart fel på. De fick istället ett snittbetyg på 3 uppsatt så det inte blir fel åt något håll. Hoppas jag :)
Nåt knas är det. Jag är den ende som röstat och ajg satte som sagt betygen 5, 5, 4, 3. Men det som redovisas är 5, 4, 3, 3. En verkar funktionen lägga upp fel kategorier också. Jag röstade la ingen röst på butik men där är det ett betyg. Däremot la jag en röst på kundbemötande (eller vad kategorin heter) och den saknas :va

Det är dock en mycket bra funktion. Ska bli kul att kolla när den rullar som den skall :tummenupp

Nu har jag byggt om hela systemet. Du kan nu rösta individuellt per kategori.

Jag har tyvärr fått nolla alla röstningar, men kunde iaf behålla alla firmor i databasen.

Så vänligen! Gå in och rösta igen!!! :)

Nu har jag byggt om hela systemet. Du kan nu rösta individuellt per kategori.

Jag har tyvärr fått nolla alla röstningar, men kunde iaf behålla alla firmor i databasen.

Så vänligen! Gå in och rösta igen!!! :)

Nu fungerar det tipptopp! :tummenupp :)

Nu går det att rösta flera gånger på samma, är det så bra?

Hur som helst, härligt system, hoppas smutskastningstrådarna försvinner nu! :tummenupp

Skulle lägga till en firma men fick felmeddelande unexpected ??line nånting

Nu går det att rösta flera gånger på samma, är det så bra?

Hur som helst, härligt system, hoppas smutskastningstrådarna försvinner nu! :tummenupp
Det var ett litet fel. Den tickade upp även fast din röstning egentligen inte gick igenom. Tack iaf för notisen!

Tack, det är fixat oxå.
Det funkar mycket bra nu, Swedie!

Kan vi nu bara få ärliga svar baserade på egen erfarenhet så kan det bli en riktigt bra översiktsguide.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti