Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
lite graf och broms data
lite graf och broms data
Den ser lite trött ut efter 11k rpm...![]()
Den ser lite trött ut efter 11k rpm...![]()
Jag kan berätta, jag har dragit mot monstret.WOW imponerande, skulle vara kul och se den "in action" grattis.![]()
![]()
![]()
Jag kan berätta, jag har dragit mot monstret.
I starten verkar det som en vanlig hoj, men vid ca 100 har avgasljudet övergått till att låta som om det gått hål på en större trycklluftsledning. Sedan försvinner den och endast doften av het metall dröjer sig kvar.![]()
Jag kan berätta, jag har dragit mot monstret.
I starten verkar det som en vanlig hoj, men vid ca 100 har avgasljudet övergått till att låta som om det gått hål på en större trycklluftsledning. Sedan försvinner den och endast doften av het metall dröjer sig kvar.![]()
27.49 grader varmt! Är det rätt? Så varmt har inte jag i mitt bromsrum..
Kör du på bensin eller E85?
Ähh vafan, det där var väl förra säsongen!?Jag kan berätta, jag har dragit mot monstret.
Kör på bensin ( 98 helst V-power)
På amerikanskt dum vis så sitter rumstempsensorn inbyggd i elektroniken för bänken
Jag har monterat en fläckt som blåser på burken för att cirkulera rumstemperaturen men den glömmer man i bland
Ja, det var ju inte så smart att ha sensorn i boxen, tur en Dynojetbänk är så billig![]()
Imponerande med den effekten på 98 oktan är det iallafall, om din hoj uppför sig som min så borde du få närmare 500hp på E85 och lite mer förtändning, vid samma laddtryck
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten