Nytt mobilnummer!

Zxr_Green skrev:
okej... då har jag hört rätt.... men varför envisas folk med att köpa det.... :confused:

Om ingen annan suger så kanske man blir desperat o tar till såna grejer.. för alla vet ju att de telefonerna suger....... :arsele

AleX skrev:
Om ingen annan suger så kanske man blir desperat o tar till såna grejer.. för alla vet ju att de telefonerna suger....... :arsele

HA HA HA.... alex letar sååå långt in han kan.... o där hittade han skämet :tungan

Zxr_Green skrev:
okej... då har jag hört rätt.... men varför envisas folk med att köpa det.... :confused:

Kan ju vara att de som jag vill ha tillgång till snabb datatrafik. Jag har en tre-telefon för datatrafiken och en vanlig 2G-nalle med ett telia-abb för att kunna nå och bli nådd.

Tom skrev:
Kan ju vara att de som jag vill ha tillgång till snabb datatrafik. Jag har en tre-telefon för datatrafiken och en vanlig 2G-nalle med ett telia-abb för att kunna nå och bli nådd.

jaja men jag tänkte på vanligt bruk.. som att ringa o taemot samtal... e det inte massa klydd ibland med det... :confused: eller e jag helt ute o cycklar?

zxrgreen: Var värre i början. Barnsjukdomarna är borta för det mesta. Är man storstäder som jag helatiden så är det inga problem.
Jag är hittills nöjd. Tankat lite mp3or, låter helt ok!! Gjort egna signaler, tagit foton osv. Allt utom att ringa typ ;)

RocketQueen skrev:
Har du fest eller?

För dig; alltid. ;)
ps, vilken karta!?

Kay skrev:
0735XXXXXX

-tre! Fler som har det?

Finns ju en privat del av RR-forumet där detta, möjligtvis, hör hemma.
Annars kan du lika gärna tråden bland MC-relaterade disskutioner.

Sen har du ju alltid kontaktannonser...

Zxr_Green skrev:
jaja men jag tänkte på vanligt bruk.. som att ringa o taemot samtal... e det inte massa klydd ibland med det... :confused: eller e jag helt ute o cycklar?

Jag har haft tre i snart ett år, har fungerat bättre och bättre med samtal hela tiden. I början var det ingen större ide att försöka ringa samtidigt som man åkte bil till exempel, men nu var det ett tag sedan jag råkade ut för att samtalet avbröts. Men det är inte samma täckning som 2G-nätet har än, men idag skulle jag nog i princip kunna tänka mig att bara använda 3. Däremot så är problemet att terminalerna fortfarande är lite för stora och klumpiga samt att de har lite för dålig batteritid.

RocketQueen skrev:
Haha jag kanske har drömt de men hade inte du en karta på din sida förut?
Jag måste fan va knäpp!

mmm, du kan nog ha drömt om det, men fråga så får du en. Lovar :D

majtii: Alla som kör med RR har inte tillgång till den privata delen. Numret var för åktare i RR, inte för alla på SH, men den som vill ha det får ta det, bryr väl inte jag mig om.

Jajaja, jädrar vad folk ska messa nu. Vem är det som skriver "åh kay, du är så fin"? reveal yourself! :D

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8