Nytt lurigt spel!

0504 är ju kodjäveln iaf...Trodde hela tiden att det var DAGEN man skulle ha in :huvet

Nödvändigt med ramen och fotografierna annars...

alltså ska det sitta en CD i fodralet???vart fan hittar man CD:n då?? :va :gnissla

Sir:C skrev:
alltså ska det sitta en CD i fodralet???vart fan hittar man CD:n då?? :va :gnissla

Har du hittat den lilla nyckeln? Den passar i boken som står i hyllan, bläddra till sista sidan...

$noop skrev:
Har du hittat den lilla nyckeln? Den passar i boken som står i hyllan, bläddra till sista sidan...

aaahhhaa...fan jag tyckte jag bläddra igenom hela boken men tydligen inte....jaja..tackar! :tummenupp :banana

vafan, har ju fixat ölen tänd skit rökelsen och satt in cdn med cdskivan i hyllan och plingat och den klagar över att jag har en grejj kvar men vad fan är det?

Edit: har alla grejjor

Gick juh smidigt...när man väl hittat tändaren!

Hörde det mystiska ljudet vid papperskorgen men det gick fasen inte få fram ngt...lyckades till slut dock...efter 2 söndertryckta möss :mad:

/KaliZ

P-Zero skrev:
vafan, har ju fixat ölen tänd skit rökelsen och satt in cdn med cdskivan i hyllan och plingat och den klagar över att jag har en grejj kvar men vad fan är det?

Edit: har alla grejjor
e ölen kall??? klicka på ölen välj about item och klicka på burken, kolla så att den e sooo chilly:

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt