Nisse Järnet
pschyy =D
Räcker So Chilly?Ravetrancer skrev:ta tebax ölen klicka på den o kolla about item, klicka på burken o kolla om den e kall annars alägg den i kylen en stund, hämta den kolla att den e kall o ställ den på hyllan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Räcker So Chilly?Ravetrancer skrev:ta tebax ölen klicka på den o kolla about item, klicka på burken o kolla om den e kall annars alägg den i kylen en stund, hämta den kolla att den e kall o ställ den på hyllan
mmmmmmmmmmmmm betyder sååååå kallNisse Järnet skrev:Räcker So Chilly?
Jo ja vet, men de funkar ju inte ändå :S Står att nåt saknasRavetrancer skrev:mmmmmmmmmmmmm betyder sååååå kall![]()
kall öl, tänd rökels, cdfodral med skiva i plinga senNisse Järnet skrev:Jo ja vet, men de funkar ju inte ändå :S Står att nåt saknas![]()
Nisse Järnet skrev:Nu fan! Skulle ju va en CD i fodralet också tydligen![]()
Ravetrancer skrev:
ja det ville jag med ett tag, men det var onödigtNisse Järnet skrev:Men jag ville ju att han skulle gå in i sovrummet eller det andra rummet ju!
om du går till hyllan ovanför den boken med låset på, på högersida på den övre hyllan ligger rökelsensharpedge skrev:av ngn sjuk grej så hittar jag inte rökelsen?
dankeRavetrancer skrev:om du går till hyllan ovanför den boken med låset på, på högersida på den övre hyllan ligger rökelsen![]()
dagens datum kanske???$noop skrev:Klarade det nu av nån konstig anledning???
Fick cp-ryck med musen och helt plötsligt gick låset upp?
Fattar inte vad för siffror jag hade tryckt in bara![]()
Ravetrancer skrev:dagens datum kanske???
ZpiX skrev:Argh! Jag får inte in den där knarkade jävla ölen i kylen! Hur jag än trycker så kommer den inte in i kylskåpet!
$noop skrev:Hade med det jävla problemet, testa tryck på biran innan du börjar mecka med kylen och när du öppnat kyskåpet så ska det bara vara att trycka i ena dörrfacket.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |