Nytt lurigt spel!

0504 är ju kodjäveln iaf...Trodde hela tiden att det var DAGEN man skulle ha in :huvet

Nödvändigt med ramen och fotografierna annars...

alltså ska det sitta en CD i fodralet???vart fan hittar man CD:n då?? :va :gnissla

Sir:C skrev:
alltså ska det sitta en CD i fodralet???vart fan hittar man CD:n då?? :va :gnissla

Har du hittat den lilla nyckeln? Den passar i boken som står i hyllan, bläddra till sista sidan...

$noop skrev:
Har du hittat den lilla nyckeln? Den passar i boken som står i hyllan, bläddra till sista sidan...

aaahhhaa...fan jag tyckte jag bläddra igenom hela boken men tydligen inte....jaja..tackar! :tummenupp :banana

vafan, har ju fixat ölen tänd skit rökelsen och satt in cdn med cdskivan i hyllan och plingat och den klagar över att jag har en grejj kvar men vad fan är det?

Edit: har alla grejjor

Gick juh smidigt...när man väl hittat tändaren!

Hörde det mystiska ljudet vid papperskorgen men det gick fasen inte få fram ngt...lyckades till slut dock...efter 2 söndertryckta möss :mad:

/KaliZ

P-Zero skrev:
vafan, har ju fixat ölen tänd skit rökelsen och satt in cdn med cdskivan i hyllan och plingat och den klagar över att jag har en grejj kvar men vad fan är det?

Edit: har alla grejjor
e ölen kall??? klicka på ölen välj about item och klicka på burken, kolla så att den e sooo chilly:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT