Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jävlar vilken cool bil!R2 skrev:
Gabor skrev:SAAB....... dom behöver all hjälp som finns, vilka könlösa bilar.

Kia skrev:Förstår att det måste kännas jobbigt att inte kunna hantera en sån avancerad teknik som det är i SAAB.
Finns inget läckrare än att sitta bakom ratten i en SAAB....![]()
Behöver jag säga mer....?? Saab 95 Griffin... Nu blir ni bra upphetsade va...??![]()
![]()

seyou skrev:Ja, JÄTTE...![]()
![]()

En drömbil för alla över 70.Kia skrev:Förstår det.... men just den här snyggingen är min... Dregla helst inte på lacken, det blir så fula droppmärken då...![]()
![]()
valmers skrev:En drömbil för alla över 70.

valmers skrev:En drömbil för alla över 70.

sismo skrev:Orka framhjulsdrift...
Menar du allvar? 9-5:an är ju en uråldrig konstruktion, ser ut som en åttiotalsbil. Fast smaken är som baken.Kia skrev:Är fortfarande under 25 så det stämde ju inte så bra...nä.![]()
Bara älskar att se när den svenska avundsjukan slår klorna i vanliga svensson.
![]()
Känslan när man kör om en gubbe med keps i en volvo 740 är ju bara total... Å gubben hinner knappt se baklysena på min Saab...![]()
Eller när man kör i från nån B-raggare i en volvo 240 vid ett rödljus den är också ganska skön...
Saab power till folket...![]()
valmers skrev:Menar du allvar? 9-5:an är ju en uråldrig konstruktion, ser ut som en åttiotalsbil. Fast smaken är som baken.
Kia skrev:Förstår att det måste kännas jobbigt att inte kunna hantera en sån avancerad teknik som det är i SAAB.
Finns inget läckrare än att sitta bakom ratten i en SAAB....![]()
Behöver jag säga mer....?? Saab 95 Griffin... Nu blir ni bra upphetsade va...??![]()
![]()
....brutal... 
Har alltid gillat SAAB, har har bland annat haft en 900 Turbo från åttiotalet. Numera är SAAB hopplöst efter på alla områden, vilket är synd. I min värld finns det bara en gubbigare bil än 9-5; Volvo S80.Kia skrev:Då vet du nog inte hur Saab såg ut på 80-talet, snygga då åxå... men visst smaken är ju som baken och tur är väl det...![]()
Gabor skrev:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
....brutal...
![]()

valmers skrev:Har alltid gillat SAAB, har har bland annat haft en 900 Turbo från åttiotalet. Numera är SAAB hopplöst efter på alla områden, vilket är synd. I min värld finns det bara en gubbigare bil än 9-5; Volvo S80.

Kia skrev:Förstår ditt smily språk där: Du blev så upphetsad så du finner inga ord... Jag vet den är skitläcker... Men seså lugna sig lite nu va...![]()
![]()
, hade den här tråden inte funnits..
...men som man ser på bildernaså är det någon formav Dodge Viper, Merca SLK och en stridsvagn S som släppt till ideerna.Kia skrev:Känslan när man kör om en gubbe med keps i en volvo 740 är ju bara total... Å gubben hinner knappt se baklysena på min Saab...![]()
Eller när man kör i från nån B-raggare i en volvo 240 vid ett rödljus den är också ganska skön...
flugan skrev:Ja det gäller att välja sitt motstånd med omsorg om man ska tävla med en SAAB![]()
Men den lasten kan jag leva med.... |
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |