Nytt jobb = ny hoj 2013 :-)

Fast... frun har lagt ut i snitt 5k i månaden i 10år på sin häst, så en Multistrada, en ny KTM och en BRA buss är inte all orimlig

:yoparty
 
Varför är det så förbaskat kassa intervaller på kamremmarna till hojar jämfört med bilar?
Ja säg det, man tycker ju att dom skulle hålla fem år i alla fall.
Håller gör dom nog men det är ju iofs högre varvtal dom jobbar på än en bil.

Ja, och då anpassar man materialet till detta :mad:
 
Jag har haft vassa sporthojar och gick sedan över till R1200GS Adventure 2011. Nu kör jag Ducati Multistrada Touring S och är sjukt nöjd. GS1200 var underbar, men saknade kraft och var lite för stor för att få plats mellan bilköerna i sthlm city. Ducatin är den perfekta kompromissen. Den går att åka fort och långt med.
 
Grattis till nytt jobb! Om du funderar på R1200GS så köp en Adventure med en gång. Marginell prisskillnad men ADV´n är mer heavy duty, har ekerfälgar och annat. Strålande bra touring-hoj som tål att lastas men även att köra på konstigt underlag. Kardan är helt klart att föredra över belt.

Allt gott.

MVH//Jan
 
*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back
Top