Nytt försök på söndag 14/11

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Eftersom det strulade idag så provar jag söndag istället, enligt SMHI skall det bli +7 grader och sol på söndag em, jag kör en runda om det är uppehåll, tid och plats lägger jag in på morgonen, men det blir ungefär kl 13.00, detta pga det inte hinner torka upp före lunch.

Häckla på nurå :tungan

GSXR1100R skrev:

Ingen litar på dig längre, ingen som har anmält sitt intresse än!
Tror du har bränt dina skepp här... :D

Men det är väl Fars Dag imorgon oxå? Eller?
Jag hänger på om det blir bra väder, min far skiter i den dagen o min dotter uppvaktar mig på morgonen. :banana

GSXR1100R skrev:
Eftersom det strulade idag så provar jag söndag istället, enligt SMHI skall det bli +7 grader och sol på söndag em, jag kör en runda om det är uppehåll, tid och plats lägger jag in på morgonen, men det blir ungefär kl 13.00, detta pga det inte hinner torka upp före lunch.

:corn

Kanonväder men endast +1 grad just nu, jag är på Statoil 11.55 idag, en långsam runda på ca 2 timmar sen blir det minimoto mellan 15.00-18.00 på Race House.

GSXR1100R skrev:
Kanonväder men endast +1 grad just nu, jag är på Statoil 11.55 idag, en långsam runda på ca 2 timmar sen blir det minimoto mellan 15.00-18.00 på Race House.
kom förbi på en kaffe efter din runda .... eller innen

Mr K skrev:
kom förbi på en kaffe efter din runda .... eller innen
Lite kärvt med tid, jag ska va på RH 15.00 idag, dessutom verkar det bara bli jag igen :tungan

Men jag åker om 15 minuter.

Maverick_ou812 skrev:
Loggande in 11:30 och konstaterade bara att det var försent...
Vi ses kanske där ute, jag kör 13:00 som planerat.
Hade glömt att jag skulle på RH idag, men Gamle & jag körde en nice runda iaf, Gamle passade på att valla får med sp-ettan:lol

GSXR1100R skrev:
Hade glömt att jag skulle på RH idag, men Gamle & jag körde en nice runda iaf, Gamle passade på att valla får med sp-ettan:lol
Ujjujuj!!!
Gick allt bra?? - Ni skulle ju köra lugnt - jäkla busar :7peta

GSXR100R - Det är helt okej med dina smitningar...

9 mil med härligt fika stopp, trevlig passagerare idag oxå. Tack för sällskapet Cat.
Vi får inte sluta åka nu, tar man bara det piano genom skuggpartierna och lerpartierna så är det faktiskt helt okej. Synd att inte fler förlänger säsongen.

Att sedan ställa sig utomhus o tvätta hojen var däremot inte lika kul... men ren blev den!
Ha dé gött o kör försiktigt

Maverick_ou812 skrev:
GSXR100R - Det är helt okej med dina smitningar...

9 mil med härligt fika stopp, trevlig passagerare idag oxå. Tack för sällskapet Cat.
Vi får inte sluta åka nu, tar man bara det piano genom skuggpartierna och lerpartierna så är det faktiskt helt okej. Synd att inte fler förlänger säsongen.

Att sedan ställa sig utomhus o tvätta hojen var däremot inte lika kul... men ren blev den!
Ha dé gött o kör försiktigt
Shit busted :tungan

Maverick_ou812 skrev:
Ja, jag skulle egentligen kört till RH o :fatta! :fatta!
Men min goa runda gjorde att jag förlät dig :pannkyss (För denna gången då, minimoto är en acceptabel ursäkt :lol )
3 st 20 minuters pass blev det. sen dödade jag kopplingen :död

GSXR1100R skrev:

Att valla tackor e inte så svårt men när baggen ställer sig och tittar surt på en blir man lite :va

GSXR1100R skrev:
Gamle blev sugen på en gammeltacka, men baggen kom och jagade iväg gamle.

Nä det var när du försökte plocka upp gameltackan på pallen som baggen tittade surt på mig, och den fan stod ju mitt på vägen med stora horn mitt i pannan :huvet Ville inte ha honom front mot front e ju lite rädd om mina plast bitar :banana

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8