Ninja 9R skrev:Det blir desto roligare sen när väl fått lappen...det kan jag till och med garantera!![]()
![]()

Känns löjligt att övningsköra när man haft B-kort i 15 år...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ninja 9R skrev:Det blir desto roligare sen när väl fått lappen...det kan jag till och med garantera!![]()
![]()
Av rutten att döma så ser det ut som en hovslättsbo, kan det vara så?myztify skrev:
jag har gjort min premiärkörning nu, det blev en enligt mig kort sådan, Hovslätt --> Råslätt --> Barnarp --> Hyltena --> Torsviksrakan --> Taberg --> Hovslätt. Lite kallt var det men ack så härlig känsla, hoppas på mer bra väder så man får ut och stilla sin hunger.
WASP skrev:Av rutten att döma så ser det ut som en hovslättsbo, kan det vara så?![]()
ålrajt! se till o bli klar med kortet då så lär man nog stöta på dig med vid nån åkning i sommarmyztify skrev:
Skulle kunna vara så, men ja e Tabergare, hojjen står hos en polare, ja saknar garage, så därför blev det den rutten, men snart så ska den hem till mina trakter. Måste bara fixa tak över styret till min lilla skönhet![]()
WASP skrev:ålrajt! se till o bli klar med kortet då så lär man nog stöta på
dig med vid nån åkning i sommar![]()
b t w så gula hojar rular![]()
Zeb_Macahan skrev:Bara om det står suzuki på tanken...![]()
//jaG
Wohoo!NSR_Martin skrev:Härligt! ut o åk med dig du som får... Mendans man själv får sitta här o glo![]()
Haha, gött! kör på!Viffer skrev:Wohoo!
Hann med tredje rundan för i år idag innan det började falla små vita kalla tussar från himlen, var bara att ställa in hojen igen å ut me mersan å sladda.
Har nog kommit 5 cm nu om inte mer![]()
Maverick skrev:Tycker de kan dröjas så där tills slutet av maj el lite senare.. sen kan gärna vår/sommar komma.. för vem vet..då kanske en annan e me på banan igen..![]()
Ikon skrev:Svikare!!!!
The_Wanderer på ikons nik
natuligtvis du ska hit!!! skit i vad klockan är vi håller på hela natten!![]()
Det går fler tåg.. du får se det positivt, du slapp iallafall måMr-zx7 skrev:Ja vad ska man säga helgen är över och man är åter i helvettetdax att leta nytt jobb
![]()
jag förmodar att det var party i helgen och jag grämer mig över att jag inte kunde komme![]()
The_Wanderer skrev:Det går fler tåg.. du får se det positivt, du slapp iallafall mådan efter...
Skulle ju igentligen oxå jobbat men min slavdrivare tyckte att jag säkert skulle jobba bättre om jag fick en dags "vila" Ha! va fel han hade![]()
Nja, jag kombinerade Jobb å bakis i lödags, i går jobba jag hårt som fan igen, vilket det blir ikväll igen... någon som vill måla? betalning: kvällsmat på MCdonalds... + lite sol i framtidenEmmi skrev:Asså, du var bakis igår... Jag o jens som trodde att du jobbade... Anyways, vi saknar våran trejde amigo, så snart får du vara klar med allt!
The_Wanderer skrev:Nja, jag kombinerade Jobb å bakis i lödags, i går jobba jag hårt som fan igen, vilket det blir ikväll igen... någon som vill måla? betalning: kvällsmat på MCdonalds... + lite sol i framtiden![]()
Jag kan kanske hjälpa dej beroende på hur lång tid det handlar om... Tell me!The_Wanderer skrev:Nja, jag kombinerade Jobb å bakis i lödags, i går jobba jag hårt som fan igen, vilket det blir ikväll igen... någon som vill måla? betalning: kvällsmat på MCdonalds... + lite sol i framtiden![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |