Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Ikon skrev:
självklart...hör av dig till brutus,han får agera sambanscentral den här helgen :gnissla ...

...om det nu är cool för honom
Nice :banana det var ju ett tagsedan man hade en fylla :fyllisar

Ikon skrev:
självklart...hör av dig till brutus,han får agera sambanscentral den här helgen :gnissla ...

...om det nu är cool för honom

Jag är alltid cool :cool:

Är denna sammankomst godkänd av fru Coolman förresten? ;)

Mr-zx7 skrev:
Fan blir det att sprita på stan sen oxå eller? :fyllisar

Om vi ska titta på Gårdens tidigare statistik över förfester som övergår till utgång så är oddsen ganska dåliga faktiskt. Jag tror vi kom fram till att c:a 25-30% av gångerna vi planerat att gå ut så kommer vi faktiskt ut. Risken är ganska överhängande att man inte kommer någonstans, men man vet aldrig. Allt kan hända.

Brutus skrev:
Om vi ska titta på Gårdens tidigare statistik över förfester som övergår till utgång så är oddsen ganska dåliga faktiskt. Jag tror vi kom fram till att c:a 25-30% av gångerna vi planerat att gå ut så kommer vi faktiskt ut. Risken är ganska överhängande att man inte kommer någonstans, men man vet aldrig. Allt kan hända.

Sen är det ju så oxå att det oftast är så pass roligt på förfesten att man inte vill och i vissa fall även så skoj att man inte KAN gå ut :yoparty

Men i vikket fall så är det du som är sambandscentral :mattias

Fick mina grejjer från Watsendesign idag.... jävlar vilken kvalitet.... Sracing känns som sandlåda och alla miniblinkersvarianter jag har sett kommer helt i skymundan... sen att dom kostade en slant är väl ingen som bryr sig om? :rolleyes:

Betyg 6+ av 5 möjliga!

//jaG

Detta kan kanske hjälpa någon

Bifogat

• super1.jpg
    super1.jpg
    29.9 KB · Visningar: 76
Mr-zx7 skrev:
Detta kan kanske hjälpa någon
Sånna där lappar få jag från tryckeriet varje månad.. fattar inte varför.. men dom funkar jävligt bra.. o dom e jävligt lätta o få fast på rullstolen.. lite värre var de innan.. :D

BTW.. jag o carro tittar förbi imorrn.. kan hända att de kommer drickas nån öl oxå.. :fyllisar

Maverick skrev:
Sånna där lappar få jag från tryckeriet varje månad.. fattar inte varför.. men dom funkar jävligt bra.. o dom e jävligt lätta o få fast på rullstolen.. lite värre var de innan.. :D

BTW.. jag o carro tittar förbi imorrn.. kan hända att de kommer drickas nån öl oxå.. :fyllisar

YO!fan va trevligt,då blir det med andra ord ingen utgång

Mr-zx7 skrev:
Sen är det ju så oxå att det oftast är så pass roligt på förfesten att man inte vill och i vissa fall även så skoj att man inte KAN gå ut :yoparty

Men i vikket fall så är det du som är sambandscentral :mattias

Japp..jag är sambandscentral.

Som sagt...chansen finns att utgång uteblir..speciellt nu när vi har kungen på gården med oss...då fokuseras det på urfylla i klassiskt manér som sig bör på gården...fast nu på Gården mach II istället...

Ser fram emot att träffa allihop imorgon..:tummenupp

Brutus skrev:

Som sagt...chansen finns att utgång uteblir..speciellt nu när vi har kungen på gården med oss...då fokuseras det på urfylla i klassiskt manér som sig bör på gården...fast nu på Gården mach II istället...

Håller med! Ska bli jävligt skojj å träffa alla :yoparty

Brutus skrev:

Fan va nice :fyllisar

såja nu har jag sålt sportbilen och köpte ett riktigt ekipage :tummenupp :yoparty

Bifogat

• ojjemen 015.JPG
    ojjemen 015.JPG
    34.3 KB · Visningar: 56
Eyyy, Brutus. Fick jag rätt nummer av dej? Isåfall har du tappat nallen i ölglaset... Den e stendöd :gnissla

Fan det ser ut som om jag inte dyker upp ikväll!!!! :mad:
få se hur kvällen ser ut.... sitter på jobbet fortfarande :mad:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden