Maverick
VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Varför inte skaffa ADSL där hemma?? finns ju rätt billiga nu..Mr-zx7 skrev:Tusan........ jag har ju bara modem![]()
Och här på jobbet blir dom nog lagom glada om jag laddar hem 128MB och slöar ner nätvärket![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Varför inte skaffa ADSL där hemma?? finns ju rätt billiga nu..Mr-zx7 skrev:Tusan........ jag har ju bara modem![]()
Och här på jobbet blir dom nog lagom glada om jag laddar hem 128MB och slöar ner nätvärket![]()
![]()
Maverick skrev:Varför inte skaffa ADSL där hemma?? finns ju rätt billiga nu..

Mmmm de e mkt pengar man lägger på sitt jävla internet..Mr-zx7 skrev:Sant men skall man ha någorlunda billigt så får man ju skaffa 0,5! och det känns ju lite mesigt vill ju ha iallafall 2,5 och då blir det ju en sisodär 2000:- i uppkopplingsavvgift![]()
men jag håller hoppet uppe om att det skall bli billigare eller att bostream komer till stan med sin 26 uppkoppling![]()

Maverick skrev:Mmmm de e mkt pengar man lägger på sitt jävla internet..
Tror de lär dröja ett bra tag tills dom släpper tjänsten.. kollar man på deras hemsida så e de 300.000 pers som kan få den.. o då finns den i sthlm, gbg o malmö.. så vaddå.. typ en telestation i var stad... men jag hade inte tackat nej.. riktigt fet uppkoppling!!![]()
fast det är klart snart är det sommar och då hoppas jag att man slipper sitta framför datorn!

Samma här.. jag ska sitta på vätterstranden hela sommaren o dricka skumpa o röka cigarr i ett par speedobadbyxor..Mr-zx7 skrev:Japp feteröjfast det är klart snart är det sommar och då hoppas jag att man slipper sitta framför datorn!
![]()
![]()

Maverick skrev:Samma här.. jag ska sitta på vätterstranden hela sommaren o dricka skumpa o röka cigarr i ett par speedobadbyxor..helst rosa
![]()

Du Benson... Vi diskuterade det där med hävning av köp om produkten inte var i det skick som förra ägaren sa att den va... tror vi ska ta å prata lite mer om det nu, ja menar det finns ju tydligen bildbevis på att.. ja, vad ska vi säga... den har använts till saker som den inte var gjord för...BENSON skrev:Och för er som inte har nåt annat för er kan ju ladda ner min lilla kortis...
3 min lång men dock på 124 MB...så det tar en stund....
Men som jag sa , ni som inte har nåt annat för er.
Tack för platsen cayle
http://cayle.mine.nu/sporthoj/streetXtreme.mpg

Mr-zx7 skrev:Sant men skall man ha någorlunda billigt så får man ju skaffa 0,5! och det känns ju lite mesigt vill ju ha iallafall 2,5 och då blir det ju en sisodär 2000:- i uppkopplingsavvgift![]()
men jag håller hoppet uppe om att det skall bli billigare eller att bostream komer till stan med sin 26 uppkoppling![]()
Måste skaffa det, så man kan tanka ner ännu mer onödigt o göra datorn ÄNNU mer segZeb_Macahan skrev:TElia bredband 2000 kostar 695 med modem under melodifestivalen
//jaG
The_Wanderer skrev:Du har tydligen inte haft så mycket att göra på små timmarna, Nica klipp, lite överarbetade kanske men coola![]()
![]()
Ikon skrev:Fredag,förfest hos sir Ikon,sedan ut o dricka ännu mer öl eller ev en helkväll.
Dom som vill kan ju höra av sig...

Twice skrev:Är man välkommen?![]()
Ikon skrev:självklart,bara ni dricker sprit så är ni välkommna

Ikon skrev:självklart,bara ni dricker sprit så är ni välkommna
Twice skrev:Hehe Nice! Jag föredrar bärs![]()
Var i huskvarna är det du bor?
Ikon skrev:på söder...brutus nr. finns ju på nån sida i denna tråden,gör så att du ringer till honom på fredag...
F-N! att man ska behöva jobba 16 timmar om dygnet 7 dar i veckanIkon skrev:Fredag,förfest hos sir Ikon,sedan ut o dricka ännu mer öl eller ev en helkväll.

Ikon skrev:Fredag,förfest hos sir Ikon,sedan ut o dricka ännu mer öl eller ev en helkväll.
får man dyka upp?|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil