Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
myztify skrev:
:angel

jag har gjort min premiärkörning nu, det blev en enligt mig kort sådan, Hovslätt --> Råslätt --> Barnarp --> Hyltena --> Torsviksrakan --> Taberg --> Hovslätt. Lite kallt var det men ack så härlig känsla, hoppas på mer bra väder så man får ut och stilla sin hunger.
Av rutten att döma så ser det ut som en hovslättsbo, kan det vara så? :gnissla

WASP skrev:
Av rutten att döma så ser det ut som en hovslättsbo, kan det vara så? :gnissla

Skulle kunna vara så, men ja e Tabergare, hojjen står hos en polare, ja saknar garage, så därför blev det den rutten, men snart så ska den hem till mina trakter. Måste bara fixa tak över styret till min lilla skönhet :4skrika

myztify skrev:

Skulle kunna vara så, men ja e Tabergare, hojjen står hos en polare, ja saknar garage, så därför blev det den rutten, men snart så ska den hem till mina trakter. Måste bara fixa tak över styret till min lilla skönhet :4skrika
ålrajt! se till o bli klar med kortet då så lär man nog stöta på dig med vid nån åkning i sommar :tummenupp
b t w så gula hojar rular :yoparty

NSR_Martin skrev:
Härligt! ut o åk med dig du som får... Mendans man själv får sitta här o glo :huvet
Wohoo!
Hann med tredje rundan för i år idag innan det började falla små vita kalla tussar från himlen, var bara att ställa in hojen igen å ut me mersan å sladda.
Har nog kommit 5 cm nu om inte mer :mad:

Viffer skrev:
Wohoo!
Hann med tredje rundan för i år idag innan det började falla små vita kalla tussar från himlen, var bara att ställa in hojen igen å ut me mersan å sladda.
Har nog kommit 5 cm nu om inte mer :mad:
Haha, gött! kör på!

Jo, nu har det allt snöat ikväll, surt, var är våren... :huvet

Tycker de kan dröjas så där tills slutet av maj el lite senare.. sen kan gärna vår/sommar komma.. för vem vet..då kanske en annan e me på banan igen.. :D

Maverick jag missade ju dej i fredags... Du mådde inte bra sa dom, jag kom ju dit ganska sent... Skulle vart kul å träffa dej med ju!

Maverick skrev:
Tycker de kan dröjas så där tills slutet av maj el lite senare.. sen kan gärna vår/sommar komma.. för vem vet..då kanske en annan e me på banan igen.. :D

Det får man verkligen hoppas...så man får med sig nån på vansinneskörningarna på E4 i år..;)

Ikon skrev:
Svikare!!!!
The_Wanderer på ikons nik

natuligtvis du ska hit!!! skit i vad klockan är vi håller på hela natten! :fyllisar

Ja vad ska man säga helgen är över och man är åter i helvettet :huvet dax att leta nytt jobb :mad:

jag förmodar att det var party i helgen och jag grämer mig över att jag inte kunde komme :huvet

Mr-zx7 skrev:
Ja vad ska man säga helgen är över och man är åter i helvettet :huvet dax att leta nytt jobb :mad:

jag förmodar att det var party i helgen och jag grämer mig över att jag inte kunde komme :huvet
Det går fler tåg.. du får se det positivt, du slapp iallafall må :zpy dan efter...
Skulle ju igentligen oxå jobbat men min slavdrivare tyckte att jag säkert skulle jobba bättre om jag fick en dags "vila" Ha! va fel han hade :D

Asså, du var bakis igår... Jag o jens som trodde att du jobbade... Anyways, vi saknar våran trejde amigo, så snart får du vara klar med allt!

The_Wanderer skrev:
Det går fler tåg.. du får se det positivt, du slapp iallafall må :zpy dan efter...
Skulle ju igentligen oxå jobbat men min slavdrivare tyckte att jag säkert skulle jobba bättre om jag fick en dags "vila" Ha! va fel han hade :D

Helt sant! man skall se possitivt på livet......SOMMAR`N ÄR SNART HÄR :banana .............eller???

Ja jag förmodar att det blir fler tillställningar av :fyllisar och nästa gång ska jag se till att hänga med! :banana

Emmi skrev:
Asså, du var bakis igår... Jag o jens som trodde att du jobbade... Anyways, vi saknar våran trejde amigo, så snart får du vara klar med allt!
Nja, jag kombinerade Jobb å bakis i lödags, i går jobba jag hårt som fan igen, vilket det blir ikväll igen... någon som vill måla? betalning: kvällsmat på MCdonalds... + lite sol i framtiden :)

The_Wanderer skrev:
Nja, jag kombinerade Jobb å bakis i lödags, i går jobba jag hårt som fan igen, vilket det blir ikväll igen... någon som vill måla? betalning: kvällsmat på MCdonalds... + lite sol i framtiden :)

Måla?? renovera lägenheten???

The_Wanderer skrev:
Jag kan kanske hjälpa dej beroende på hur lång tid det handlar om... Tell me!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP