Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Brutus skrev:
Någon har tänkt till..;)

Iofs helt sant, men man är ju en velkuk liksom...vi får se helt enkelt...kan bli vadsomhelst...

Jag såg dig exakt 0 gånger i sadeln på din hoj i somras. Säger väl en hel del eftersom jag vistas på min varje ledig sekund?

//jaG

Zeb_Macahan skrev:
Jag såg dig exakt 0 gånger i sadeln på din hoj i somras. Säger väl en hel del eftersom jag vistas på min varje ledig sekund?

//jaG

Stämmer säkerligen bra eftersom jag bara var ute 4-5 gånger förra året. Hade inget direkt sug efter det. Får väl se om man vill ha kvar den när sommaren närmar sig.

Brutus skrev:
Fick min nya premie från T-H idag. Vetifan om jag inte ska ha kvar hojen över sommaren iallafall...2890:- halv/hel. Är ju egentligen ganska överkomligt... :)
Du skulle ju kunna parkera den här över sommaren om du vill.. ska vårda den väl.. om du nu inte hittat något annat ställe o ha den över sommaren menar jag.. :D :öl

Maverick skrev:
Du skulle ju kunna parkera den här över sommaren om du vill.. ska vårda den väl.. om du nu inte hittat något annat ställe o ha den över sommaren menar jag.. :D :öl

Hmmm..jag ska fundera på det. :näsblod :död

Lioness skrev:
det var det värsta
:mad:

gjorde lumpen.. fast.. :confused: jag kanske inte är en tjej? :va
lumpen är inget för tjejer.. dom är svaga och inte krigslystna man ska njuta av att döda, krig är vackert och det är kul att döda.

Last edited:
Vad händer på lördag. Kan inte nån ordna lite party party. Sprittarmen börjar dra ihop sig snart. Måste supa

Ydde skrev:
Någon fest till helgen??? Måste ta å filma lite fylla :banana

Jag o jacob funderade på o göra lite bus imorgon...ett par öl ikväll kanske...ingen som ska med o ta ett par bärs på ss eller dylikt..eller bara sitta hemma o tjöta skit o dricka lite

Ikon skrev:
Jag o jacob funderade på o göra lite bus imorgon...ett par öl ikväll kanske...ingen som ska med o ta ett par bärs på ss eller dylikt..eller bara sitta hemma o tjöta skit o dricka lite
Kan vi inte ta det på lördag istället. Har fullt upp imorgon

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!