Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Brutus skrev:
Någon har tänkt till..;)

Iofs helt sant, men man är ju en velkuk liksom...vi får se helt enkelt...kan bli vadsomhelst...

Jag såg dig exakt 0 gånger i sadeln på din hoj i somras. Säger väl en hel del eftersom jag vistas på min varje ledig sekund?

//jaG

Zeb_Macahan skrev:
Jag såg dig exakt 0 gånger i sadeln på din hoj i somras. Säger väl en hel del eftersom jag vistas på min varje ledig sekund?

//jaG

Stämmer säkerligen bra eftersom jag bara var ute 4-5 gånger förra året. Hade inget direkt sug efter det. Får väl se om man vill ha kvar den när sommaren närmar sig.

Brutus skrev:
Fick min nya premie från T-H idag. Vetifan om jag inte ska ha kvar hojen över sommaren iallafall...2890:- halv/hel. Är ju egentligen ganska överkomligt... :)
Du skulle ju kunna parkera den här över sommaren om du vill.. ska vårda den väl.. om du nu inte hittat något annat ställe o ha den över sommaren menar jag.. :D :öl

Maverick skrev:
Du skulle ju kunna parkera den här över sommaren om du vill.. ska vårda den väl.. om du nu inte hittat något annat ställe o ha den över sommaren menar jag.. :D :öl

Hmmm..jag ska fundera på det. :näsblod :död

Lioness skrev:
det var det värsta
:mad:

gjorde lumpen.. fast.. :confused: jag kanske inte är en tjej? :va
lumpen är inget för tjejer.. dom är svaga och inte krigslystna man ska njuta av att döda, krig är vackert och det är kul att döda.

Last edited:
Vad händer på lördag. Kan inte nån ordna lite party party. Sprittarmen börjar dra ihop sig snart. Måste supa

Ydde skrev:
Någon fest till helgen??? Måste ta å filma lite fylla :banana

Jag o jacob funderade på o göra lite bus imorgon...ett par öl ikväll kanske...ingen som ska med o ta ett par bärs på ss eller dylikt..eller bara sitta hemma o tjöta skit o dricka lite

Ikon skrev:
Jag o jacob funderade på o göra lite bus imorgon...ett par öl ikväll kanske...ingen som ska med o ta ett par bärs på ss eller dylikt..eller bara sitta hemma o tjöta skit o dricka lite
Kan vi inte ta det på lördag istället. Har fullt upp imorgon

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Back