Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Twice skrev:
Det är fan bud på det... Bärsblir det iaf!! :öl
Jag vet en stackars kille som sitter hemma i soffan och har myskväll :D

jag vet en kille som lyckades kläcka nåt om myskväll igår jämte sin kompis flickvän :pangihuve ...men det e faktiskt rätt skönt ibland..nån gång i halvåret sådär :rolleyes:

Ikon skrev:
jag vet en kille som lyckades kläcka nåt om myskväll igår jämte sin kompis flickvän :pangihuve ...men det e faktiskt rätt skönt ibland..nån gång i halvåret sådär :rolleyes:

Ja, Fru Coolman yttrade något om myskväll idag...Det är fan inte fy skam ju...lite vin och räkor..som sig bör..;)

Tänkte svänga förbi för en stund sen när jag åkte hem från tatueringssession 2..bara en kvar nu... :gnissla, men sen kom man ju på att det var mys i borgen..

Jaja..hoppas ni har trevligt. :tummenupp

Har f.ö provsuttit en chopper för första gången i mitt liv ikväll...lite annorlunda mot det man är van vid..

Over and out...

Brutus skrev:
Ja, Fru Coolman yttrade något om myskväll idag...Det är fan inte fy skam ju...lite vin och räkor..som sig bör..;)

Tänkte svänga förbi för en stund sen när jag åkte hem från tatueringssession 2..bara en kvar nu... :gnissla, men sen kom man ju på att det var mys i borgen..

Jaja..hoppas ni har trevligt. :tummenupp

Har f.ö provsuttit en chopper för första gången i mitt liv ikväll...lite annorlunda mot det man är van vid..

Over and out...

vin blev det inte inga räkor heller...tarantino film kyckling och öl :tummenupp

Jag ska upp till barkman nån dag o få lite hjälp med att måla upp en ny gadd...vill hinna med en överarm innan sommaren

Ikon skrev:
vin blev det inte inga räkor heller...tarantino film kyckling och öl :tummenupp

Jag ska upp till barkman nån dag o få lite hjälp med att måla upp en ny gadd...vill hinna med en överarm innan sommaren

Jag ska ut till Blüchert på Fredag och bättra på vänsterarmen tänkte jag. Har lite grejer för vänsterbenet också som han ska kolla på...får se om man kanske slår till på en halvsleeve på högerarmen också..blir lite dyrt.. :död

sååja... vaknade upp på ekhagen vid 12 imorse med dött batteri på mobilhelvetet!

kom på att jakob skulle ringa och väcka mej för lite resa till gbg... sket sej lite riktigt hårt! men vafan, blev ju ett par bärs igår iaf...

hittade greven på centrum med...

attachment.php

för att ni inte ska glömma hur grym ja är..

mr wheelie.

goffe

Åkte igenom Jpkg igår på väg hem ifrån Gbg.

Såg att de satt fartkamror vid Klosterkungen. Har de sutti där länge? Finns de mer nya i stan? :va

MHK skrev:

Såg att de satt fartkamror vid Klosterkungen. Har de sutti där länge? Finns de mer nya i stan? :va
Klosterkungen? :va Ligger det på kungsgatan eller? Där är det ju en kamerajävel iaf, skönt att man har noll intresse för bilar :hihi

Nånannanstans vet iaf inte jag...

MHK skrev:

Japp dom har satt upp 2 kameror vid klosterkungen.. typ för 2 veckor sen.
Har dock inte sett några mer i stan men kan tänka mig att dom kommer sätta upp på Odengatan.

Sesådärja....

Ikon/Spenk...sugna på filmafton?

Fick paket från discshop idag, innehållande:

Ju-On (The Grudge)
Ringu
Dark Water
Phone
The Eye

M.a.o högkvalitativ japansk superskräck. Phone lär vara jävligt stukad.så den är man ju lite extra sugen på...

Kamerorna som sitter där är inte fartkameror utan kameror för folk som kör mot rödljus fick jag berättat för mej.

Sååja... Nu har man hämtat en bmx!
Ikon har du kvar din eller?

Ut och offra knäskålarna lite?

Bifogat

• BMX.jpg
    BMX.jpg
    13.4 KB · Visningar: 120
Bruuum bruuum..
Var ute en sväng med hojen idag.. Kände mig lite ringrostig...
Var inte så jävla kallt, körde dock inte så värst länge.

Last edited:
Twice skrev:
Sååja... Nu har man hämtat en bmx!
Ikon har du kvar din eller?

Ut och offra knäskålarna lite?

orkar fan inte idag...har inte lagat min sen fylle claesson pajade den i falkenberg...men fan jag tror jag ska sälja min..blir fan inte att man cyklar...bättre o köpa fiddy

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma