Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Ikon skrev:
Yes det kommer bli ösigt...dom spelade midnight lady videon 2 gånger på superrock (mtv)igår kväll :rock

Har även sett den på Z-tv typ 2 gånger och på VH-1 1gång.

dom är ju riktigt sköna, dock har jag bara hört midnight lady, men den funkar ju :yoparty

Aion skrev:
Japp helt riktigt började med catfight som övergick till mer intima grejjer och slutade med gruppsex(i små grupper)..
Eller inte

Tröttnade alla killarna på tjejerna så att ni började ha sex med varann istället. :confused:

Jag förstår :pannkyss

//jaG

Zeb_Macahan skrev:
Tröttnade alla killarna på tjejerna så att ni började ha sex med varann istället. :confused:

Jag förstår :pannkyss

//jaG

Va nej så var det ju inte, vi drack öl och spelade tv-spel :fatta!

Helgen (mässan) ser ut såhär för oss som åker ner:

Fredag runt 1600: avfärd från jkpg. (Aci redan nere pga kurs), vid nedkomst serveras middag hos morsan. Utgång för enstaka öl i götet (hyfsat nyktert, jag ska inte vara bakfull på lördagen :fakta )

Sova: Hos morsan. 2 st får ta med sängkläder eller sovsäck (ni får sova i soffan) Ni får här bestämma vilka som gör det, jag skiter i det.

Lördag: Går upp tidigt, åker till mässan, går på mässan.

Hemåkning: ACI åker på lördagen. Dom som vill hem på lördagen åker med honom. Jag sticker hem till morsan igen och sover till söndag. Åker hem söndag kväll.

Så, konferera nu så ni vet hur var och varför.

Frågor? Ring mig 0708 952 812

//jaG

Zeb_Macahan skrev:
Helgen (mässan) ser ut såhär för oss som åker ner:

Fredag runt 1600: avfärd från jkpg. (Aci redan nere pga kurs), vid nedkomst serveras middag hos morsan. Utgång för enstaka öl i götet (hyfsat nyktert, jag ska inte vara bakfull på lördagen :fakta )

Sova: Hos morsan. 2 st får ta med sängkläder eller sovsäck (ni får sova i soffan) Ni får här bestämma vilka som gör det, jag skiter i det.

Lördag: Går upp tidigt, åker till mässan, går på mässan.

Hemåkning: ACI åker på lördagen. Dom som vill hem på lördagen åker med honom. Jag sticker hem till morsan igen och sover till söndag. Åker hem söndag kväll.

Så, konferera nu så ni vet hur var och varför.

Frågor? Ring mig 0708 952 812

//jaG

Hoppas aci har en plats bokad i bilen hem på lördag åt mig. ?

Aion skrev:
Har även sett den på Z-tv typ 2 gånger och på VH-1 1gång.

dom är ju riktigt sköna, dock har jag bara hört midnight lady, men den funkar ju :yoparty

Let me out är favoriten på skivan. Lite riktigt bra låt.

Långsamma Zeb skrev:
Resa bla bla bla ......

Tentan i Göteborg blir nästa helg istället, så det kommer gå 2bilar från Jönköping runt 4 på fredag vi åker från samma ställe samtidigt. Har 4 platser över i bilen att bråka om både dit och hem, åker hem som sagt på Lördagen.

Aion skrev:
Hoppas aci har en plats bokad i bilen hem på lördag åt mig. ?

Aion har en så nu är det 3

0706-102441

Last edited:
aci skrev:
Tentan i Göteborg blir nästa helg istället, så det kommer gå 2bilar från Jönköping runt 4 på fredag. Har 4 platser över i bilen att bråka om både dit och hem, åker hem som sagt på Lördagen.

:tummenupp

Så om det är någon mer som vill åka med ner så finns det plats i bilen(arna).

Vi åker fredag 1600 cirkus!

//jaG

aci skrev:
Tentan i Göteborg blir nästa helg istället, så det kommer gå 2bilar från Jönköping runt 4 på fredag vi åker från samma ställe samtidigt. Har 4 platser över i bilen att bråka om både dit och hem, åker hem som sagt på Lördagen.

0706-102441

Var ska ni ta vägen på lördagskvällen? :fyllisar

Ska dit med minst 4 polare... o de blir FEST :yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!