Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Ska vi försöka styra upp en riktig körning nu då eller? En i tempo så alla kan hänga med. Tidaholm och fika?
Åk före ni så ses vi på fiket :hihi

Jag ska förhoppningsvis ut en liten sväng imon eftermiddag och testa senaste GoPro-montaget. Blir nog inte så långt men sällskap är ju alltid kul :)

Någon som har stormgrip (heter så) grepp skydd man har på tanken/sidorna till en K9a?! Pris eller om ni vet var man köper.

Någon som vill ha en ZX9a, -95a, billig och bra fighterobjekt, hör av er till mej då.

Vad kör ni på för däck?

Någon som har stormgrip (heter så) grepp skydd man har på tanken/sidorna till en K9a?! Pris eller om ni vet var man köper.

Någon som vill ha en ZX9a, -95a, billig och bra fighterobjekt, hör av er till mej då.

Vad kör ni på för däck?

Jag beställde tanktredz i stället, grymt grepp och sliter i så mycket på skinnet.
Kolla in WWW.tanktredz.com

Billigt och grymt bra. :tummenupp

/Danne

Köpte också precis Tank tredz till min hoj som ligger i köket i väntan på att bli monterade imorgon, blir att testa i helgen på Kinnekulle! :D

Tjaaa på er!
Var ute och körde 3 timmar ikväll, gränna och lite småvägar.. Och jag måste säga.. FUCK vad kallt.. Sitter och fryser om en hund.. Upplever nog att det var varmare att köra i april :)
Nästa gång blir det att klä sig varmare än t-shirt + skinnställ .... Huvva

...Vad kör ni på för däck?
Just nu Pirelli Diablo Rosso men de håller inte i så mycket som jag önskar på bana, trots att de vann nått test. Önskar mig Dunlop Sportsmart

Testade några nya vinklar idag. Skakar lite för mycket. Får försöka stabilisera lite...

[YOUTUBE-ID]8rj8uO63zs8[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
So boys hur ser de ut för en fikatur över hökensås ?! Siktar vi på lördag och när i så fall ? Samlingsplats och tid ? Vilka ska med.. hoppas på ett gäng... :tummenupp

So boys hur ser de ut för en fikatur över hökensås ?! Siktar vi på lördag och när i så fall ? Samlingsplats och tid ? Vilka ska med.. hoppas på ett gäng... :tummenupp

Oh, jag hade sååå gärna velat haka på! Jag ska åka till götet imorgon. Fick en förklaring varför det var lite extra kallt igår.. Har legat i fosterställning inatt med massa feber :huvet

Var ligger hökensås?? Hur långt? :)

Jag beställde ett nytt slip on till min hoj förra veckan.. Ett Mivv GP kolfiber, har ni några erfarenheter av detta? Bör man köra med eller utan DB-killer? :va

Oh, jag hade sååå gärna velat haka på! Jag ska åka till götet imorgon. Fick en förklaring varför det var lite extra kallt igår.. Har legat i fosterställning inatt med massa feber :huvet

Jag beställde ett nytt slip on till min hoj förra veckan.. Ett Mivv GP kolfiber, har ni några erfarenheter av detta? Bör man köra med eller utan DB-killer? :va

Med eller utan märker du så fort du skruvat dit dämparen:)

Oh, jag hade sååå gärna velat haka på! Jag ska åka till götet imorgon.

Hökensås ligger strax utanför Habo, på väg mot Tidaholm. Så brukar vi ta en fika i Tidaholm.

Se karta nedan var Hökensås ligger,
Hökensås

rundan är väl tur och retur JKPG 12-14mil

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back